مبنا رایانه کیان

جستجو

ویدئو وال LG-47LV35A

کد محصول: LG-47LV35A دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

ویدئو وال 47LV35A شرکت ال جی با صفحه نمایش 47 اینچی کیفیت فوق العاده و خیره کننده ای را برای مخاطبان ایجاد میکند. این ویدئوال در مکان هایی استفاده میشود که به دنبال پخش تصاویر و ویدئوهای حرفه ای در ابعاد بزرگ و با کیفیت بالا هستند. این نمایشگر صنعتی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته بدون افت کیفیت کار میکند و برای برنامه های کاربردی که قابلیت اطمینان آن بسیار مهم است، فراهم می کند، و به راحتی نصب، مدیریت و پشتیبانی میشود. از این ویدیو وال می توان در کنار چند مانیتور دیگر استفاده کرد که همگی به صورت هماهنگ میتوانند یک تصویر واحد را با پخش کنند. این قابلیت از ویژگی های یک ویدئو وال خوب به شمار می رود. در ادامه معرفی همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

برای اطلاع از قیمت محصول لطفاً تماس بگیرید.

ویدئو وال الجی مدل LG-47LV35A در شرکت مبنا رایانه کیان

  • طراحی

این ویدئووال بدون قاب بوده و تصویر یکپارچه ای را ارائه می‌دهد. پنل IPS این نمایشگر عریض به صورت دقیق کیفیت و رنگ تصاویر را در زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه نمایش می دهد و تصاویر شفافی را در هر دو حالت عمودی و افقی ارائه می دهد. طراحی این مانیتور به گونه ای است که میتوان در محیط های عمومی یا پر خطر به صورت مداوم استفاده کرد. به طوریکه در شرایط آب و هوایی 0 تا 40 درجه سانتیگراد و رطوبت 10 درصد تا 90 درصد به راحتی کار میکند.

  • اتصالات

ویدئو وال 47LV35A برای نمایش اطلاعات از تعدادی از درگاه های ورودی برخوردار است. مجموعه درگاه های ارتباطی 47LV35A شامل یک درگاه USB 2.0، یک درگاه DVI-D، یک درگاه HDMI و یک درگاه RGB میباشد و به راحتی توسط هر شخص در فضای مورد نظر قابل دسترس است.

 

  • روشنایی بالا

روشنایی یکنواخت ۸۰ درصدی تضمین کننده ی تصویری با کیفیت بالا است که در سراسر صفحه نمایش می باشد، همچنین با میزان روشنایی 450 کاندولا متر مربع تصاویر فوق العاده ای را در مکان های مختلف با کاربری های گوناگون میدهد.

  • جمع بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید در مورد ویدئوال 47LV35A و همچنین دریافت لیست قیمت انواع ویدئوال ها با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. از نظر کارشناسان فروش مبنا رایانه کیان قیمت ویدیو وال مدل LG 47LV35A با توجه به ویژگی و امکاناتی که دارد مناسب می باشد. شما دوستان عزیز میتوانید برای خرید و یا مشاوره خرید این محصول با کارشناسان شرکت مبنا رایانه کیان در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

ابعاد

1044x590x89.9 میلیکتر

وزن

16.5 کیلوگرم

روشنایی

450cd/m²

رزولوشن

1920×1080 FULL HD

اتصالات

USBx1، DVI-Dx1، HDMIx1، RS232C x1، RGBx1

نمایشگر

"47

فاصله گپ (Bezel)

3.2 میلیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو وال LG-47LV35A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما