مبنا رایانه کیان

جستجو

خرید ویدئو وال در ایران

برای خرید ویدئو وال ابتدا باید با ماهیت و انواع ویدئو وال آشنا شویم. ویدئو وال چیست و در چه مکان هایی می توان از آن استفاده کرد؟ کاربرد های نمایشی و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ نکاتی را برای خرید ویدئو وال باید رعایت کرد تا علاوه بر بالا بردن تاثیر بر بیننده، به افزایش فروش محصول شما نیز کمک به سزایی شود. اما یک نمایشگر چطور می تواند برای فروش شما موثر باشد؟

انواع ویدئو وال ها در ایران

 

انواع ویدئو وال ها در ایران

در تولید ویدئو وال ها از چند نوع تکنولوژی ساخت استفاده می شود. در مجموعه ی مبنا رایانه کیان می توانید انواع ویدئو وال هارا به راحتی تهیه کنید:

  • مبنی بر LCD
  • مبنی بر LED
  • بک پروجکشن

از بین این تکنولوژی های ساخت پیشنهاد ما ویدئو وال های مبنی بر LED است.

کاربرد های ویدئو وال 

کاربرد های ویدئو وال

ویدئو وال، یک تصویر متحرک دیواری محسوب می شود. در واقع شما هزینه ای که برای تبلیغات مداوم برای نمایش دادن محصولاتتان استفاده کنید ، یک بار با استفاده از ویدئو وال ها در فضاهای اختصاصی این تبلیغات را همیشگی کنید. شما میتوانید در کنفرانس ها، هتل ها و مراکز تجاری از آن استفاده کنید و به راحتی محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهید.

  • تبلیغات محصولات
  • زیباسازی مکان های تجمع
  • اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری اطلاعات در کنفرانس ها
  • نمایش و گزارش دهی با وضوح بالا و استفاده جداگانه از پنل ها

 

در کدام مکان ها می توان از ویدئو وال استفاده کرد؟

در همه ی مکان ها اعم از هتل ها، سالن های کنفرانس، مراکز تجاری، تئاتر و غیره قابل اجرا است. با توجه به نوع کاربری محیط می توان ویدئو وال ها را در دو محیط های داخلی ( Indoor )  و محیط های خارجی ( Outdoor)  قابل اجراست.

 

ما میتوانیم با توجه به نیاز های شما و محل مورد نظر برای نصب ویدئو وال های MRK با استفاده از فرم تماس، اطلاعات خود را ارسال کرده تا کارشناسان ما برای مشاوره و راهنمایی بهتر با شما تماس بگیرند.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *