ویدئو وال LG-55LV35A

کد محصول: LG-55LV35A دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

ویدئو وال 55LV35A با نمایشگر 55 اینچی تصاویر خیره کننده ای را در اختیار مخاطبان قرار میدهد، و در مکان های عمومی نظیر نمایشگاه ها، سالن های کنفرانس، اتاق مانیتورینگ و … که به دنبال پخش تصویر با ابعاد بزرگ با کیفیت هستند، بسیار کاربردی میباشد. این ویدئو وال علاوه بر استفاده تکی و جداگانه قابلیت قرار گرفتن در کنار یکدیگر را دارند که میتواند یک تصویر واحد را نمایش دهد. درادامه به بررسی تخصصی این محصول میپردازیم.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

برای اطلاع از قیمت محصول لطفاً تماس بگیرید.

ویدئو وال الجی مدل LG-55LV35Aدر شرکت مبنا رایانه کیان

  • طراحی و کیفیتشرکت ال جی ویدئو وال مدل 55LV35A را به گونه ای طراحی کرده که در مقابل رطوبت و گرد و غبار صدمه ای نمی بیند. در مورد طراحی و کیفیت این ویدئووال باید بگوییم با فریم پلاستیکی و فاصله گپ فوق باریک 3.5 میلیمتری است که انعکاسو پراکندگی تصاویر را به حداقل میرساند. بنابراین خروجی نهایی با وضوح بالایی نمایش داده میشود.ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم ابعاد (WxHxD) 1213.4X684.2X88.5 میلی متری و با وزن 23 کیلوگرم آن است که از نصب بسیار آسانی برخوردار میباشد. 
  • پنل IPSپنل IPS این ویدئووال به شما این امکان را می دهد تا نمایشگر را تقریباً از هر زوایایی با کیفیت بالا و دقیق تماشا کنید. این پنل از مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت برخوردار است.

     

  • درگاه های ارتباطیمجموعه‌ درگاه‌های 55LV35A شامل یک درگاه HDMI، DVI-D، RGB، RJ45، RS232C، USB و یک درگاه خروجی DVI-D و RS232C است. از طریق می توانید این ویدئو وال را به منابع مختلف متصل و فرمت های مختلفی از محتواها را پخش کنید. 
  • مشخصات فنیاین ویدئو وال حرفه ای ال جی با وضوح بالا تصاویر شفاف و درخشانی را حتی در شرایط نوری نامناسب برای شما به ارمغان می آورد. این نمایشگر عریض به لطف پنل IPS و زاویه دید گسترد، تصویر خیره کننده را برای مخاطبان در هر شرایطی فراهم می کند. علاوه بر این تنظیمات رنگ نمایشگر را می توان با استفاده از کنترل از راه دور به راحتی تنظیم و مدیریت کرد. ضمن اینکه این نمایشگر دوام بالایی دارد، نیازهای شما را نیز در طولانی برطرف میکند. مورد قابل ذکر دیگر، میزان روشنایی مطلوب آن است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون هیچ نگرانی بابت افت کیفیت، در محیط هایی با روشنایی بالا استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی این محصول و یا خرید با کارشناسان بخش فروش شرکت مبنا رایانه کیان در تماس باشید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

ابعاد

1213.4X684.2X88.5 میلیمتر

وزن

23 کیلوگرم

روشنایی

500cd/m²

رزولوشن

1920×1080 FHD

اتصالات

HDMI، DVI-D، RS232C ، RJ45، USB

نمایشگر

"55

فاصله گپ (Bezel)

3.5 میلیمتر

کارکرد روزانه

24 ساعت

تجهیزات جانبی

کنترل از راه دور، کابل برق، کابل DVI ، IR Receiver، کابل RS-232C، دفترچه راهنما

نوع پنل

IPS

کنتراست

1400:1

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو وال LG-55LV35A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما