ویدئو وال LG-49VL5D-B

کد محصول: LG-49VL5D-B دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

ویدئو وال مدل 49VL5D-B یکی از تولیدات شرکت ال جی میباشد که با کیفیت بالا برای کسب و کارهای بزرگ نظیر مشاغل صنعتی، اتاق های مانیتورینگ، اتاق های فرمان و … مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی این ویدئووال به گونه ای است که فریم 2.3 میلیمتری از بالا و چپ و 1.2 میلیمتری از راست و پایین دارد که تصاویر خیره کننده ای را برای مخاطبان ایجاد میکند. در ادامه باید بگوییم پنل این نمایشگر بزرگ در مقابل حرارت صدمه نمی بینند که از ویژگی های یک ویدئووال خوب به شمار میرود.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

برای اطلاع از قیمت محصول لطفاً تماس بگیرید.

ویدئو وال الجی مدل LG-49VL5D-B در شرکت مبنا رایانه کیان

  • معرفی اجمالی محصولمانیتور 49VL5D-B از کاربردی ترین مانیتورهای عریض میباشد که با ابعاد 55 اینچی روشنایی 450cd/m² را نمایش میدهد. این مانیتور عریض به فناوری تصویر IPS مجهز بوده و از کیفیت تصویر Full HD بهره میبرد. در مورد شرایط آب و هوایی مناسب این دستگاه باید گفت که دمای مناسب آن 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد می باشد. 
  • زاویه دید گستردهتولید تصویر پایدار در دیواره های ویدیویی بسیار مهم است ، زیرا معمولاً در مکان هایی بالاتر از سطح چشم نصب می شود و از زوایای مختلف دیده می شود. به لطف پنل IPS و زاویه دید گسترده ، 49VL5D-Bبهترین کیفیت تصویر را از هر موقعیت به مخاطبان ارائه می دهد. 

     

  • تنظیمات و منوی اختصاصیبا این ویدیو وال های بسته به نوع محتوای خود، دمای رنگ صفحه نمایش را توسط ریموت کنترل هستند به راحتی تنظیم کنید. همچنین با منوی اختصاصی تنظیمات حالت کاشی و تعادل رنگ سفید راحت تر شده است. 
  • درگاه های ورودی و خروجیاز دیگر مزایای ویدئووال ال جی 49VL5D-B، داشتن پورت های ورودی و خروجی متفاوت نظیر HDMI ، DVI-D، USB ، RGB ، ،RS232C، RJ45 و Audio تعبیه شده بر روی این نمایشگر عریض میباشد. 

     

  • پشتیبانی از LAN Daisyشبکه daisy اجازه می دهد تا کاربران بتوانند علائم را کنترل و نظارت کنند ، توزیع محتوا و حتی بروزرسانی سیستم عامل را به یکباره انجام دهند. 
  • جمع بندیاز ویدئووال LG 49VL5D-B سایز 49 اینچی دارد که بیشتر در مراکز تجاری نظیر سالن های همایش، مجتمع های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. این مانیتور عریض در کنار کیفیت تصویر فوق العاده می تواند به مانیتوری با کیفیت برای استفاده در مکانهای مختلف با کاربری های گوناگون تبدیل شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت مبنا رایانه کیان تماس بگیرید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

ابعاد

1077.6×607.8×89.7 میلیمتر

وزن

17.8 کیلوگرم

روشنایی

450cd/m²

رزولوشن

1920×1080 FHD

اتصالات

HDMI، DP، DVI-D، RGB ، RJ45 ، RS232C، USB ، Audio

نمایشگر

"49

فاصله گپ (Bezel)

2.3 میلیمتر

توان مصرفی

93 وات

تجهیزات جانبی

کنترل از راه دور، کابل DP ، کابل برق IR Receiver ، کابل RS-232C، کابل LAN

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو وال LG-49VL5D-B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما