ویدئو وال GVL-55JH18

کد محصول: GVL-55JH18 دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

ویدئو وال G-Plus مدل GVL-55JH18 از پنل ساخت شرکت LG همراه با کیفیت ساخت و عملکرد بسیار مطلوبی بهره برده و دارای صفحه نمایش D-LED edge در اندازه 55 اینچ (طور دقیق تر در اندازه 54.64 اینچ ) است که با رزولوشن Full HD امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد. میزان روشنایی این ویدئو وال تبلیغاتی برابر با 700 کاندولا بر متر مربع است که می تواند تصاویر را در محیط های پر نور به صورت شفاف نمایش دهد. ویدئو وال جی پلاس GVL-55JH18 با نسبت کنتراست 1400:1 قادر است که نواحی تاریک تصاویر روشن و با کنتراست بالا ارائه دهد. این محصول دارای دو بلندگو با توان خروجی صدا 15 وات است که می تواند صدایی واضح و شفاف را تولید نماید. همچنین توانایی نمایش رنگ تا 1.07 بیلیون رنگ را دارد. ویدئو وال 55 اینچ مدل GVL-55JH18 دارای زاویه دید 178 درجه است که کاربر می تواند در تمامی زوایا تصاویر را با کیفیت عالی مشاهده نماید. از اتصالات این مدل از ویدئو وال G-Plus را می توان به دو پورت HDMI، ورودی های VGA و DisplayPort، پورت USB، ورودی و خروجی DVI-D، سریال و ورودی و خروجی صدا نیز اشاره نمود. دستگاه ویدئو وال GVL-55JH18 یکی از پر کاربرد ترین نمایشگرهای صنعتی در بازار ماشین های اداری است که استفاده از آن برای مراکز خرید، پاساژها، هتل ها، نمایشگاه ها، مجتمع های اداری و غیره جهت نمایش محتوای تبلیغاتی مناسب می باشد

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

برای اطلاع از قیمت محصول لطفاً تماس بگیرید.

ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55JH18

بسیاری از مجتمع های تجاری و اداری های بزرگ برای ارائه بهتر کالا خود به مخاطبان از ویدئو وال ها استفاده میکنند. در اینجا قصد داریم به یکی از این نوع نمایشگرهای صنعتی ، یعنی ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55JH18 بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با ویژگی و قابلیت های این نمایشگر در ادامه معرفی با شرکت مبنا رایانه کیان همراه باشید.

  • معرفی اجمالی محصول

این نمایشگر صنعتی با صفحه نمایش 54.64 اینچ قابلیت نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدئویی را با کیفیت بالایی دارد و برای محیط هایی که به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ نیاز دارند کارامد است. لازم به ذکر است میزان روشنایی و کنتراست این نمایشگر حرفه ای آن را برای استفاده در محیط های نسبتا روشن مناسب کرده.

 

  • طراحی و ساخت

در ساخت این ویدئو وال از مواد اولیه و درجه یک استفاده شده است. به طور کلی در مدت زمان حداقل 50 هزار ساعت و در شرایط آب و هوایی 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 درصد تا 85 درصد قادر به نمایش است. اشاره ای به وزن آن داشته باشیم که با وزن 27.2 کیلوگرمی خود به راحتی بر روی دیوار یا برد نصب میشود.

  • اتصالات

از ورودی های این دستگاه میتوان به DVI-D ، VGA ، HDMI و خروجی DVI-D و RS232 اشاره کرد. همچنین اطلاعات ذخیره در فلش مموری را به طور مستقیم از درگاه usb به ویدئو وال برای نمایش به اشتراک بگذارید.

  • خریدی مقرون به صرفه

اگر در جستجوی یک ویدئووال با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود. با توجه به کیفیت و کارایی های این ویدیو وال، می توان قیمت آن را کاملاً مقرون به صرفه دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با کارشناسان شرکت مبنا رایانه کیان در تماس باشید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

پورت DVI

1 عدد خروجی و ورودی

توان مصرفی

کمتر از 180 وات

رزولوشن صفحه نمایش

1920×1080 پیکسل (Full HD)

زاویه دید

عمودی و افقی 178 درجه

سایز مانیتور

54.64 اینچ

شدت روشنایی

700 cd/m2

شرایط آب و هوایی مورد استفاده

محدوده دمایی عملکرد: صفر تا 40 درجه سانتی گراد محدوده رطوبتی عملکرد: 20 تا 85 درصد

عرض قاب

3.5 میلی متر

کارکرد

حداقل 50 هزار ساعت

کارکرد روزانه

24 ساعت

کنتراست

1400:1

مدت زمان پاسخگویی

8 میلی ثانیه

مناسب برای

مراکز اداری، سازمان ها، اتاق های کنترل و مانیتورینگ ،مراکز صنعتی، بانک ها، فرودگاه ها، مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز ورزشی، هتل ها

نسبت تصویر

16:9

نوع صفحه نمایش

D-LED edge

نوع مانیتور

ویدئو وال

ورودی و خروجی پشتیبانی شده

HDMI In (x2), DP In, VGA In, DVI-D In, DVI-D Out, USB, RS232 In, RS232 Out

وزن

27.2 کیلوگرم

ابعاد

684×121.85×1213.4 میلی متر

بلندگو داخلی

2x 15W

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو وال GVL-55JH18”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما