ویدئو وال GVL-55JH35

کد محصول: GVL-55JH35 دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

معرفی ویدئو وال جی پلاس GVL-55JH35

ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-55JH35 یکی از ویدئو وال های خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار است که در اندازه 55 اینچ (به طور دقیق تر 54.64 اینچ) عرضه شده و کارایی بالایی در محیط های مختلف دارد. شما می توانید از این ویدئو وال برای نمایش پیوسته تصاویر در ابعاد بزرگ در مکان هایی مانند سازمان ها و ارگان ها، مراکز کنترل شهری، اتاق کنترل مراکز صنعتی، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری، مجتمع های تجاری، مراکز خرید، پاساژها، سالن های کنسرت، لابی سینماها و هتل ها، بانک ها و… استفاده کنید. ویدئو وال جی پلاس GVL-55JH35 از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی برخوردار است و از شدت روشنایی بسیار مطلوبی نیز بهره می برد. ضمن اینکه این محصول دارای دوام و مدت کارکرد بالایی نیز هست و نیازهای شما را برای مدتی طولانی برطرف می کند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و مشخصات ویدئو وال 55 اینچ جی پلاس GVL-55JH35 با ما تا انتهای متن همراه باشید

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

برای اطلاع از قیمت محصول لطفاً تماس بگیرید.

در شرکت مبنا رایانه کیان برای نمایش ویدیو و تصاویر تبلیغاتی در محیط های پرتردد به کار میرود. این نمایشگر صنعتی با نمایشگر 54.64 اینچی خود تصاویری با کیفیت را به مخاطبان ارائه میدهد. برای آن دسته از کاربرانی که کیفیت تصاویر برایشان اهمیت بالایی دارد، این نمایشگر بسیار ایده آل و مناسب است.

  • طراحی و کیفیت ساخت

این نمایشگر صنعتی از لحاظ کیفیت ساخت به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند و دارای بدنه ای فلزی است. از این رو مقاومت بالایی در برابر ضربه و زنگ زدگی دارد.

 

  • مشخصات فنی

این نمایشگر صنعتی جی پلاس قادر به نمایش نمایش 1.07 میلیارد رنگ در تصاویر است و قابلیت نمایش رنگ ها را به صورت زنده دارد و نور بالایی به شما بدهد. ضمن اینکه با نسبت کنتراست 1400:1 سایه روشن ها و نواحی تیره در تصاویر را با کیفیت بالا نمایش میدهد.

 

  • جمع بندی

در مجموع این نمایشگر صنعتی دارای قابلیت های متعددی بوده و برای نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدیویی در مراکز عمومی مناسب می باشد. پشتیبانی از تصاویر کامل، روشنایی ایده آل و طول عمر بالا همگی بخشی از ویژگی هایی است که موجب محبوبیت این ویدئو وال در میان کاربران شده است که شما میتوانید آن را از شرکت مبنا رایانه کیان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

پورت DVI

1 عدد خروجی و ورودی

توان مصرفی

180 وات

رزولوشن صفحه نمایش

1920×1080 پیکسل (Full HD)

زاویه دید

عمودی و افقی 178 درجه

سایز مانیتور

54.64 اینچ

شدت روشنایی

700 cd/m2

شرایط آب و هوایی مورد استفاده

محدوده دمایی عملکرد: صفر تا 40 درجه سانتی گراد محدوده رطوبتی عملکرد: 20 تا 85 درصد

عرض قاب

3.5 میلی متر

کارکرد

حداقل 50 هزار ساعت

کارکرد روزانه

24 ساعت

کنتراست

1400:1

مدت زمان پاسخگویی

8 میلی ثانیه

مناسب برای

مراکز اداری، سازمان ها، اتاق های کنترل و مانیتورینگ ،مراکز صنعتی، بانک ها، فرودگاه ها، مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز ورزشی، هتل ها

نسبت تصویر

16:9

نوع پنل

LG IPS

نوع مانیتور

ویدئو وال

ورودی و خروجی پشتیبانی شده

HDMI In (x2), DP In, VGA In, DVI-D In, DVI-D Out, USB, RS232 In, RS232 Out

وزن

27.2 کیلوگرم

ابعاد

684×121.85×1213.4 میلی متر

فاصله گپ (Bezel)

3.5 میلیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو وال GVL-55JH35”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما