ویدئو وال GVL-55JH09

کد محصول: GVL-55JH09 دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

اگر به دنبال خرید ویدئو وال با کیفیت هستید، مدل Gplus GVL-55JH09 را مد نظر داشته باشد. با توجه به ویژگی و قابلیت های این ویدیووال می توان کیفیت و روشنایی تصاویر را با آن کاملاً قابل قبول دانست. حین استفاده از این نمایشگر نیز با مشکلاتی نظیر تأخیر در نمایش یا مات شدن صفحه مواجه نمی شوید و محتواها به صورت کاملا جذاب به نمایش در می آورد. بنابراین تا سالیان سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

برای اطلاع از قیمت محصول لطفاً تماس بگیرید.

ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55JH09 موجود در شرکت مبنا رایانه کیان ، از سری نمایشگرهای تجاری ۲۴ ساعته می باشد که مجهز به پنل صنعتی شرکت LG با حاشیه تصویر فوق باریک ۰٫۸۸ میلی متر که قابلیت نمایش تصاویر Full HD با رزولیشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و زاویه دید ۱۷۸ درجه را به ارمغان می آرود. همچنین میزان نیت تصویر (روشنایی) ویدئو وال صنعتی ۵۵ اینچ جی پلاس برابر با ۷۰۰ cd/m2 است که امکان ارائه تصاویری شفاف و درخشان در محیط هایی با نور زیاد را میسر می سازد.

شایان ذکر است ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55JH09 با بهره مندی از تکنولوژی پنل های صنعتی LG با نور پس زمینه D-LED با توان کارکرد مستمر حداقل ۵۰۰۰۰ ساعت یکی از جدیدترین و به روز ترین محصولات این حوزه محسوب می شود ، که می توان از کیفیت فوق العاده بالا و توان فنی این محصول اطمینان حاصل کرد.

ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55JH09 با توجه به گارانتی بسیار معتبر و خوش نام شرکت گلدیران و مشخضات فنی بی نظیر یک انتخاب عالی ، دقیق و کاربردی برای مراکز اداری، سازمان ها، اتاق های کنترل و مانیتورینگ ،مراکز صنعتی، بانک ها، فرودگاه ها، مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز ورزشی، هتل ها می باشد که شما میتوانید آن را از شرکت مبنا رایانه کیان تهیه بفرمایید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

ابعاد

1210.51×121.1×681.22 میلیمتر

وزن

22 کیلوگرم

کنتراست

1200:1

روشنایی

700cd/m2

رزولوشن

1920×1080 پیکسل

اتصالات

DVI-D x1 ،VGA x1 ،DP x1 ،HDMI x2 RS232 x1 ،USB x1

نمایشگر

"54.64

فاصله گپ (Bezel)

0.44 میلیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو وال GVL-55JH09”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما