مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-43KU45

کد محصول: GDS-43KU45 دسته بندی: برچسب ها: , ,

بدون دیدگاه

مانیتور صنعتی مدل GDS-43KU45 از محصولات برند ایرانی جی پلاس با پنل شرکت LG است که برای نمایش محتواهای تصویری و ویدئویی یا هر محتوای دیگر در محیط های عمومی کاربردی میباشد.این مانیتور صنعتی برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب به شمار می رود. بد نیست بدانید که در شرایط سخت نیز کاربردی است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این دستگاه در ادامه همراه ما باشید.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

 

مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-43KU45

کیفیت تصویر

این مانیتور صنعتی جی پلاس با صفحه نمایش ال سی دی 43 اینچی نمایشی با کیفیت 4K را ارائه میدهد و با شدت روشنایی 350cd/m² در محیط های پر نور و محیط هایی که امکان کم کردن نور در آن امکان پذیر نیست، بسیار مناسب است. در کنار کیفیت تصویر کنتراست 1100:1 نواحی تیره و روشن را با عمق بالا نمایش میدهد و با قرار گیری در هر زوایایی این کیفیت و کنتراست حفظ خواهد شد. در مجموع کیفیت تصاویر آن شما را راضی خواهد کرد.

طراحی کلی محصول

مانیتور صنعتی GDS-43KU45 با ابعاد نسبتا بزرگ و حجیم تمام مشکی از طریق پایه بر روی دیوار یا برد به راحتی نصب و راه اندازی میشود و با عملکرد 24 ساعته کارکرد بالایی را تضمین میکند. این مانیتور صنعتی در دو حالت افقی و عمودی قابل نصب است که حالت عمودی بیشتر برای تابلوهای تبلیغاتی و فروشگاهی کاربرد دارد. بدنه مستحکم و مقاوم نمایشگر در شرایط آب و هوایی 0 تا 50 درجه سانتیگراد و تا رطوبت 85 درصد مقاومت بالایی دارد که برای استفاده در محیط های بیرونی و عمومی ایده آل ساخته شده است، به طوریکه تا 50000 ساعت عمر دارد.

 

اتصالات

با بهره مندی از درگاه USB می توانید با یک پخش کننده فایل ها تصویری، ویدئویی و صوتی را با فرمت های مختلف پخش کنید. همچنین با دو ورودی HDMI می توان دو دستگاه را همزمان به آن متصل کرد.علاوه بر این با دو بلندگوی داخلی 10 واتی قابلیت ارائه صدایی رسا را دارد، بنابراین بدون نیاز به اسپیکرهای خارجی از صدای با کیفیت بهره مند شوید.

جمع بندی

مانیتور صنعتی جی پلاس GDS-43KU45 با قابلیت ها و امکانات متعدد خود تمام نیازهای را شما برای نمایش تبلیغات در فروشگاه ها، مراکز خرید و معابر عمومی پاسخگو است و انتظارات شما را به بهترین شکل در این زمینه برآورده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با مجموعه کیومیتا در تماس باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

نمایشگر

43" TFT-LCD

کنتراست

1100:1

رزولوشن

3840×2160

شدت روشنایی

350cd/m²

پورت اتصال

Ethernet x1، HDMI Input x2، USB x1، V-by-one Out x1، LVDS Out x1، TF Slot x1

زاویه دید

178 درجه

زمان پاسخگویی

6 میلی ثانیه

مصرف برق

80 وات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-43KU45”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما