اسمارت برد 86 اینچ جی پلاس مدل GSB-861ME

کد محصول: GSB-861ME دسته بندی: برچسب ها: ,

بدون دیدگاه

برد هوشمند جی پلاس مدل GSB-86JB با قابلیت اتصال به لپ‌تاپ، پروژکتور، تلویزیون، تبلت و دیگر دستگاه‌های دیجیتال یک اسمارت برد کامل برای محیط‌های کاری و آموزشی است. این محصول دارای 6 دکمه‌ی فیزیکی کاربردی و درگاه‌های متعددی از جمله USB، HDMI، SPDF و DP است بنابراین احتیاجی به تهیه‌ی مبدل نخواهید داشت. این برد هوشمند از صفحه نمایش لمسی با کیفیت 4K و رزولوشن 3840 در 2160 تولید شده که برای یک اسمارت برد کیفیت بالا و قابل قبولی محسوب می‌شود.حافظه داخلی 16 گیگابایتی به همراه رم 3 گیگابایتی با پردازنده مرکزی ARM A73+A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی MaliG51 پاسخگوی تمام نیازهای شما برای پخش و نمایش داده‌ها خواهند بود. پنل 4 لایه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است که باعث می‌شود تاچ دستگاه در معرض آسیب نباشد و به خوبی عمل کند

171.900.000 تومان

توضیحات

مبنا رایانه کیان

اسمارت برد جی پلاس مدل GSB-75JB  با قابلیت اتصال به لپ‌تاپ، پروژکتور، تلویزیون، تبلت و دیگر دستگاه‌های دیجیتال یک برد هوشمند کامل برای محیط‌های کاری و آموزشی است.

  • این برد هوشمند دارای 6 دکمه‌ی فیزیکی و درگاه‌های متعددی از جمله SPDF و DP است بنابراین احتیاجی به تهیه‌ی مبدل نخواهید داشت.
  • حافظه داخلی 16 گیگابایتی به همراه رم 3 گیگابایتی
  • پردازنده مرکزی ARM A73+A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی: MaliG51 پاسخگوی تمام نیازهای شما برای پخش و نمایش داده‌ها خواهند بود.
  • پنل 4 لایه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است که باعث می‌شود تاچ دستگاه در معرض آسیب نباشد و به خوبی عمل کند.
‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

سایر توضیحات

اقلام همراه: ریموت کنترل، کابل USB، کابل HDMI، قلم نمایشگر، پایه دیواری، دانگل Wifi، سیم برق صفحه نمایش ۸۵.۶ اینچی نوع صفحه: D-LED رزولوشن: ۳۸۴۰x۲۱۶۰ فرکانس بازیابی: ۶۰ هرتز نرخ کنتراست: ۱۲۰۰:۱ زاویه دید: ۱۷۸ درجه پردازنده: ARM A۷۳+A۵۳ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز پردازنده گرافیکی: MaliG۵۱ حافظه: ۱۶ گیگابایت سیستم عامل: اندروید ۸

سایز پنل

استاندارد

ابعاد برد

۱۹۸۹.۱۸x۱۱۹.۷x۱۱۸۰.۲۲

درگاه‌های ارتباطی

USB ۲.۰
پورت شبکه ۱۰/۱۰۰

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسمارت برد 86 اینچ جی پلاس مدل GSB-861ME”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما