مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-98KU45

کد محصول: GDS-98KU45 دسته بندی: برچسب ها: , ,

بدون دیدگاه

مانیتور صنعتی GDS-98KU45 با سایز 98 اینچ جهت نمایش محتواهای تبلیغاتی در فروشگاه ها، مراکز اداری، تجاری، تفریحی و سالن های انتظار بسیار کاربردی است و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به کار خود ادامه میدهد. این مانیتور صنعتی برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب بوده و امکانات بسیاری را در اختیارتان قرار میدهد. همچنین برای مخاطبان نمایش جذابی را رقم میزند.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مبنا رایانه کیان

 

مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-98KU45

صفحه نمایش با کیفیت

نمایشگر این مانیتور صنعتی از نوع LCD بوده و با رزولوشن 4k نمایش محتواها را با کیفیت بالا دارد که منجر به نمایش تصاویر با رنگ های زنده و واقعی میشود. این کیفیت در کنار روشنایی 500 کاندلا بر متر مربع قادر به نمایش تصاویر در محیط های پر نور یا روشنایی بالا با حفظ کیفیت است. بنابراین برای محیط های روباز و و زیر نور مستقیم خورشید بسیار مناسب است. ویژگی دیگر یکه در خصوص این نمایشگر صنعتی باید بگوییم، استفاده از ماژول پنل LG است که موجب افزایش کیفیت تصویر و کاهش زمان پاسخگویی شده است. این پنل دارای طول عمر 50 هزار ساعت است و برای سال ها پاسخگوی نیاز شما خواهد بود؛ در مجموع هر آنچه را که مد نظر دارید از عکس تا متن، می توانید با بالاترین کیفیت به نمایش درآورید.

طراحی کلی محصول

این مانیتور صنعتی جی پلاس با بدنه ای مقاوم و مستحکم برای کار در شرایط سخت طراحی و تولید شده و به خوبی در برابر رطوبت و گرد و غبار و شرایط آب و هوایی مختلف محافظت میشود. ابعاد و حجم غول آسا (H×L×W) 2224.8×1282.66×94.4 میلیمتری مانیتور نیاز به فضای کافی و مناسبی جهت نصب دارد که به صورت ثابت در دو حالت افقی و عمودی بر روی دیوار و برد قابل نصب است. قاب های اطراف نمایشگر ضخامت کمی دارند که نمایی جذاب به آن بحشیده و با دید گسترده 178 درجه به راحتی در مکان های مختلف نصب می شود.

 

اتصالات گسترده

مانیتور صنعتی 98 اینچ GDS-98KU45 از دو پورت HDMI، یک پورت USB و یک پورت Ethernet بهره میبرد که از طریق کابل به لپ تاپ، رایانه، مانیتور و دیگر دستگاه ها ارتباط برقرار میکند. پشتیبانی از وای فای و بلوتوث از دیگر ویژگی های این نمایشگر صنعتی بوده که محبوبیت آن را دو چندان کرده است. لازم به ذکر است با اتصال فلش مموری به درگاه USB می توانید فایل های موجود در فلش را به نمایش بگذارید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

توضیحات تکمیلی

ابعاد

2224.8×1282.66×94.4 میلیمتر

نمایشگر

98" TFT-LCD

کنتراست

1300:1

رزولوشن

3840×2160

شدت روشنایی

500cd/m²

پورت اتصال

Ethernet x1، HDMI Input x2، USB x1، V-by-one Out x1، LVDS Out x1، TF Slot x1

زاویه دید

178 درجه

زمان پاسخگویی

6 میلی ثانیه

مصرف برق

280 وات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-98KU45”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دیگر ما