شرکت مبنا رایانه کیان

جستجو کردن

شرکت مبنا رایانه کیان

پروژه بزرگ بازار اطلس

این پروژه در سال 1399 و در شهر مشهد اجرا شده است.

در این پروژه شرکت مبنا رایانه کیان
تعداد 420 عدد دیجیتال ساینج و همچنین 80 عدد ویدئووال را اجرا کرده است.

پروژه بازار بزرگ اطلس

بازار بزرگ اطلس، از جدیدترین، بزرگترین و پرامکانات ترین مراکز خرید مشهد و ایران میباشد.
یکی از بخش هایی که در بازار بزرگ اطلس وجود دارد، سینما بزرگ و نوساخت آن میباشد. مدیریت بازار بزرگ اطلس جهت ارتقاع امکانات این بخش اقدام به نصب ویدئو وال و دیجیتال ساینج در این بخش از بازار کردند.
شرکت مبنا رایانه کیان در این پروژه، از ویدئو وال و دیجیتال ساینج الجی که بطور انحصاری مسئول فروش آن در ایران میباشد استفاده کرده است. تمامی خدمات نصب، راه اندازی و تست این پروژه با زحمات متخصصان مبنا رایانه کیان انجام شده است.

پروژه برج تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن

پروژه برج آرمیتاژ

 

برج آرمیتاژ مشهد، یکی از بهترین و مجلل ترین برج های ایران با امکانت و جاذبه توریستی بالایی میباشد.
با توجه به میزان بالا تراکم جمعیت در این برج و امکانات بالا آن، این نهاد اقدام به راه اندازی سیستم دیجیتال ساینج جهت ارائه خدمات بهتر و راهنمایی مشتریان خود کرد.

بیمارستان تخصصی چشم بینا

پروژه بیمارستان تخصصی چشم بینا

بیمارستان تخصصی چشم بینا مشهد، تخصصی ترین و پنجمین بیمارستان تخصصی مجهز به آخرین تجهیزات پزشکی ایران میباشد.
باتوجه به مجهز بودن این بیمارستان به آخرین امکانات پزشکی، حجمه عظیمی از بیماران در این بیمارستان تحت بستری و مراقبت میباشند. بیمارستان بینا برای راحتی هرچه تمام تر بیماران خود، اقدام به راه اندازی سیستم تلویزیون های IPTV کرد و شرکت مبنا رایانه کیان توانست با عقد قراردادی مسئولیت انجام این پروژه را بر گردن بگیرد.
در این پروژه از برنامه نویسی اخصاصی اندروید توسط متخصصان مبنا رایانه کیان، تلویزیون های الجی که شرکت مبنا رایانه کیان نمایندگی انحصاری فروش آن است، استفاده شد. تمامی دیتابیس ها و شبکه های استفاده شده در پروژه انحصاری مبنا رایانه کیان بوده و از سرعت بالایی بر خوردار هستند.

پروژه هتل شرکت نفت

این پروژه در سال 1400 و در شهر مشهد اجرا گردیده است.

در این پروژه سیستم IPTV اختصاصی نصب گردیده و در مجموع 270 تلویزیون از مارک های مختلف جی‌پلاس ، ال‌جی و صنام به علاوه 20 دستگاه ستاپ‌باکس نصب گردیده .

همچنین در اجرای شبکه VOIP این مجموعه 500 عدد تلفن در مدل های سیسکو 7965 و CUCM و همچنین منشی تلفنی سیسکو مدل CUC به کار رفته است.

پروژه هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد، یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های نهاد دولتی در شهر مشهد میباشد.
با توجه به میزان بالا حضور میهمان و امکانات بالا، هتل شرکت نفت اقدام به راه اندازی سیستم VoIP و سیستم IPTV جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان کرد.
در این پروژه از GateWay های اختصاصی مبنا رایانه کیان، دستگاه تلفن Cisco IP Phone و تلویزیون های الجی که شرکت مبنا رایانه کیان نمایندگی انحصاری فروش آن است، استفاده شد.