نکاتی که باید درباره ویدئو وال خود بدانید تا استفاده کنید از این ویدئووال

5 نکته برای استفاده موثر از ویدئو وال

این روزها دیده می شود که ویدئو وال ها دیوارهای دفاتر و خیابان ها را می پوشانند. ویدئووال مجموعه‌ای از پنل‌ها یا ال‌ای‌دی‌ها هستند که برای ایجاد یک صفحه نمایش بزرگ در کنار هم قرار گرفته‌اند. ممکن است آنها را در مراکز خرید، بیمارستان ها، فرودگاه ها، محل های کار و موسسات آموزشی دیده باشید که در حال تبلیغ برای یک چیز یا چیز دیگری هستند.

تولید محتوا برای ویدئو وال همیشه آسان نیست، زیرا توجه را جلب می کند. شما می خواهید شخصی که در حال قدم زدن است برای لحظه ای بایستد و به ویدیو دیوار شما نگاه کند.

نکاتی که باید درباره ویدئو وال خود بدانید تا استفاده کنید از این ویدئووال

در اینجا پنج راه برای برجسته کردن ویدیو وال خود آورده شده است:

  • 1. ویدئووال خود را کجا می خواهید؟

اگر ویدئو وال شما در یک مرکز خرید تنظیم شده باشد، آیا آن را در پشتی که افراد کمی می روند قرار می دهید؟ یا نزدیک ویترین های مختلف قرار می گیرد تا حداکثر افراد از کنار آن عبور کنند؟ مکان ویدئووال شما به ماهیت مکان بستگی دارد. به عنوان مثال، یک ویدئووال در جاده اگر در یک خیابان کوچک با ترافیک کم یا بدون ترافیک باشد، در جای خود قرار نخواهد گرفت. قرار دادن ویدئو وال شما مهمترین جنبه کل فرآیند است. همچنین باید روی سخت افزاری که برای ویدیو وال خود خریداری می کنید، تاکید شود.

  • 2. چرا می خواهید ویدئو وال نصب کنید؟

هدف از سرمایه گذاری در یک ویدیو وال چیست؟ آیا می خواهید بتوانید فوراً پیام ها را تغییر دهید؟ هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، تمرکز بهتری روی نحوه و مواردی که در ویدئو وال خود قرار دهید خواهید داشت. شما می‌خواهید چیزی را اضافه کنید که فوراً توجه را جلب کند، از این رو پرسیدن این سؤال به شما کمک می‌کند محتوای خود را بهتر برنامه‌ریزی کنید.

  • 3. چه چیزی را در آن گنجانده اید؟

باید یک عنصر قوی و بصری وجود داشته باشد که در ویدئووال خود قرار دهید. افزودن متن فقط توجه کسی را جلب نخواهد کرد. هنگام انتخاب عنصر بصری، باید به این نگاه کنید که مخاطب شما چه کسی است، که بستگی به مکان ویدیو وال شما دارد. تصاویر شما باید به اندازه کافی جذاب و پر جنب و جوش باشد تا شخص متوقف شود و متوجه آنها شود. ممکن است تصاویر، نمایش اسلاید یا ویدیوهایی وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد پیام خود را بدون استفاده از متن زیاد به تصویر بکشید.

  • 4. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

ویدئو وال شما باید دارای چیزی باشد که مخاطب پسند باشد. اگر مخاطبان شما دانش‌آموزان دبیرستانی یا جوانان هستند، ممکن است بخواهید از طرح‌بندی رسانه‌های اجتماعی برای جلب توجه آنها استفاده کنید. انواع مختلفی از استراتژی ها برای سنین، جنسیت و طبقات اجتماعی مختلف کار می کنند. انواع ویدیوها و تصاویری که ایجاد می کنید باید به این بستگی دارد که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند.

  • 5. به روز رسانی محتوا ادامه دهید

ویدئووال که می گذارید باید مرتباً با محتوای تازه به روز شود. اگر ویدیو وال پیام‌های مشابه را برای مدت طولانی نمایش دهد، افراد علاقه خود را از دست خواهند داد. حفظ محتوای تازه مخاطبان گسترده‌تری را جذب می‌کند و در نتیجه ویدیو دیوار شما را موفق می‌کند.

امیدواریم از خواندن 5 نکته ما در مورد نحوه استفاده موثر از ویدئو وال خود لذت برده باشید، اگر مایلید در مورد ویدئووال های ما بیشتر بدانید، لطفا اینجا را لایک کنید.

‫1/5 ‫(1 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *