11 مزایای تلوزیون های ویدئووال قسمت سوم

ویدئووال

7. ارائه مواد آموزشی به مشتریان با ویدئووال

برخی از محصولات یا خدمات برای جلب نظر مشتری به چیزی بیش از تبلیغات نیاز دارند، و اینجاست که ویدئووال تعاملی معنا پیدا می کند.

به عنوان مثال، اگر تایر می فروشید، با مشتریانی برخورد خواهید کرد که به دلایلی قانع کننده برای ارتقا به لاستیک درجه یک نیاز دارند.

 یک طرح ویدئووال که در اتاق انتظار قرار گرفته است می‌تواند به شما کمک کند تا این فروش را انجام دهید و تفاوت بین لاستیک‌های استاندارد و درجه یک و اینکه چگونه انتخاب می‌تواند بر جیب،

ایمنی و رانندگی کلی مشتری تأثیر بگذارد را توضیح می‌دهد.

8. با ویدئووال شرکت خود را انعطاف پذیر و سازگار کنید

به عنوان صاحبان مشاغل، باید بتوانیم تغییر کنیم. زمانی که فناوری و منابع لازم برای چرخش را داشته باشیم، کسب‌وکارهای ما قوی‌تر و سازگارتر با تغییرات در صنعت هستند.

نصب ویدئووال تغییر تبلیغات، منوها و هر نوع محتوایی که در فروشگاه نمایش می دهید را آسان می کند.

 به جای سفارش مواد جدید، تعویض تابلوها، یا برخورد با فناوری قدیمی که با نیازهای شما سازگار نیست، می‌توانید تغییرات را فوراً در یک ویدیو وال انجام دهید.

9. نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید

برند شما یعنی همه چیز. این شهرت شماست، شما را قابل شناسایی می کند و فرصت هایی را برای اعتماد و وفاداری مشتری فراهم می کند.

 برند شما فقط نشان دهنده شما نیست، بلکه نشان دهنده احساس مشتریان نسبت به شما است.

هنگامی که تصمیم به نصب ویدیو وال دارید، نشان دهنده اعتماد به آن داستان برند و سرمایه گذاری در بهبود احساس مشتریان است.

 مشتری که از در عبور می کند و با تصاویر، POV، محصول، پیام ها و نمایش های بزرگ شما و جامعه دنبال کنندگان برند مورد استقبال قرار می گیرد.

پیام بزرگی است که می گوید: “برند ما به این چیزها فکر می کند و شما مهم هستند.”

10. شما می توانید داستان خود را بگویید

آنها ممکن است زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن نکرده باشند، اما هر کسب و کاری داستانی را بیان می کند – در هر کاری که انجام می دهد. 

شما داستانی در مورد مشتری و نیازهای آنها، نحوه همدلی با آنها و اینکه برنامه ای برای کمک دارید می گویید. 

در حالی که می توانید کارمندان خود را آموزش دهید یا ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کنید، اما انتقال پیام همچنان می تواند چالش برانگیز باشد.

همانطور که مشتریان زمان خود را در محل شما سپری می کنند، ویدئووال تعاملی شما می تواند داستان شما را بازگو کند، محتوای تبلیغاتی، توصیفات و موارد دیگر را ارائه دهد.

11. محصولات را بر اساس تقاضا و فصل تبلیغ کنید

ممکن است محصولاتی داشته باشید که در فصول مختلف فروش بهتری داشته باشند.

 اگر یک محصول را در تابستان بیشتر می فروشید (مانند یک عینک آفتابی محبوب)، ممکن است بخواهید محصولات دیگری را در فروشگاه خود تبلیغ کنید تا به افزایش فروش نیز کمک کنید (مانند یک کلاه بیسبال مکمل).

از این گذشته، اگر مشتری از قبل به دنبال چیزی خاص است، این فرصتی است تا از منابع شما برای فروش محصولات مرتبط و گزینه های بیشتر استفاده کند.

 پس از نصب ویدیو وال، می توانید به سرعت و کارآمد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

برای دیدن مقالات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on pinterest
Share on print

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.