کنترلر ویدئو وال چیست

کنترلر یا پردازنده ویدئو وال چیست و چه کاری انجام میدهد؟

بسیاری از شرکت‌ها و نهادهای مختلف که در حال بررسی اجرای یک پردازنده ویدئو وال هستند، ممکن است هنوز مطمئن نباشند که آیا این پردازنده لازم است یا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر. این بحثی است که برخی از شرکت‌ها هنوز با آن روبرو هستند زیرا نمایشگرهای چند صفحه‌ای، معروف به ویدئووال، در طیف وسیعی از مکان ها مانند هتل ها، استادیوم‌های ورزشی، کلاس‌های درس، اتاق‌های کنترل، تابلوهای لابی و اتاق‌های هیئت مدیره شرکت‌ها استفاده میشوند.

در حالی که فناوری ویدئو وال ممکن است پیچیده باشد، دلیل استفاده گسترده از آن‌ها ساده است: ویدئووال ها راه‌حلی آسان برای یک چالش بزرگ به ارمغان می‌آورند: چگونه می‌توان اطلاعات را برای مخاطبان بزرگ و کوچک به شیوه‌ای پویا و سازگار به نمایش گذاشت؟. ویدئو وال ها امکان نمایش ترکیبی از محتوایی را که از چندین منبع می آید را می دهند. آنها همچنین تجربه ای همه‌جانبه را ارائه می دهند که این اطلاعات را تاثیرگذارتر می کند.

علاوه بر خود صفحه‌نمایش‌ها، ویدئووال‌ها به فناوری پیشرفته‌ای نیاز دارند تا آنها را پویا و انعطاف‌پذیر کند تا بتوانند محتوایی را که ارائه می‌شود کنترل کنند. اینجاست که پردازنده های ویدئو وال وارد عمل می شوند.

 

  • پردازنده ویدئو وال یا کنترلر ویدئووال چیست؟ 

به طور خلاصه، یک پردازنده ویدئو وال (که گاهی به عنوان کنترل کننده ویدئووال نیز شناخته می شود) یک نرم افزار است (اغلب بر روی یک واحد سخت افزاری نصب می شود) که امکان مدیریت محتوا بر روی چندین مانیتور را در یک نمایشگر چند مانیتوره یا ویدئو وال فراهم می کند. یک بوم تک یک پردازنده ویدئووال به کاربران این امکان را می دهد که هر قطعه از محتوا را در چندین صفحه نمایش یا کل ویدئو وال اجرا کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا چندین قطعه محتوا را در یک صفحه نمایش، بخشی از ویدئو وال یا کل ویدئووال، در هر یک از ترکیبات نامحدود ممکن مشاهده کنید. هر صفحه نمایش را می توان به صورت جداگانه یا گروهی کنترل کرد، که منجر به یک راه حل نمایشگر پویا می شود که می تواند برای برآورده کردن طیف گسترده ای از نیازهای مشتری استفاده شود و در عین حال اطلاعات را به طور موثر و قانع کننده ارائه دهد. تعداد مانیتورها در یک سیستم چند مانیتوره ممکن است از بیست تا دویست یا بیشتر باشد. ابعاد و طراحی ویدئو وال با توجه به نیازهای مخاطب تعیین می شود.

دیجیتال ساینج یا ویدئو وال به عنوان نقل قول

  • هدف از یک پردازنده ویدیو وال/ کنترلر ویدیو وال چیست؟ 

یک مرکز مدیریت ترافیک هوایی را در نظر بگیرید: هرچه یک چارچوب، توسعه یافته و پیچیده تر باشد، سیستم کنترل باید قوی تر باشد. برای به دست آوردن حداکثر سود از راه اندازی چند مانیتور، به حداکثر رساندن عملکرد، کیفیت تصویر، امنیت و اتوماسیون، به یک کنترلر نیاز است.

با این حال، همه کنترلرهای ویدئووال به طور یکسان ایجاد نمی شوند. بهترین‌ها قابلیت استفاده را افزایش می‌دهند و به تیم سمعی و بصری سازمان یا اپراتورهای دستگاه، ابزارهایی را می‌دهند که برای استفاده حداکثری از فناوری، تنها به یک کلیک نیاز دارند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *