چگونه یک ویدئو وال خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک ویدئو وال مناسب انتخاب کنیم؟

آیا تا به حال متوجه مانیتور های بزرگی که در بالای خیابان ها در شهرها نصب شده اند شده اید؟ به این صفحه نمایش های غول پیکر ویدئو وال گفته می شود. چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب و راه اندازی مانیتور صنعتی در نظر گرفته شود. هر کارآفرینی اهمیت این صفحه نمایش های ویدیویی در مقیاس بزرگ را درک می کند. آنها به معنای واقعی کلمه می توانند در هر مکانی راه اندازی شوند، به این شرط که چند فاکتور در انتخاب، نصب و راه اندازی آن درنظر گرفته شود.
در ادمه این مطلب با مبنا رایانه کیان همراه باشید تا به شما بگوییم که چه فاکتورهایی را باید حین انتخاب و نصب یک مانیتور صنعتی در نظر بگیرید.

  •  مکان فیزیکی ویدئو وال

مکان فیزیکی همیشه باید در نظر گرفته شود. این یک عامل بزرگ است که تایین میکند راه اندازی ویدئو وال شما چقدر می تواند مفید باشد. یک مانیتور صنعتی باید در ارتفاع بالا و در جایی که تمام مشتریان بتوانند آن را از راه دور ببینند نصب شود.

  •  تعامل کلی مشتری با دیوار ویدئویی

نحوه واکنش مشتریان به ویدیو وال شما نیز حیاتی است. یک ویدیو وال خوب همه نوع مشتری را جذب می کند و هر یک از آنها می خواهند محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند. یافتن یک مکان فیزیکی مناسب برای راه‌اندازی ویدیو وال شما نیز ارتباط تنگاتنگی با نحوه تعامل مشتریان با محتوای شما دارد.

  • نوع محتوا برای تبلیغات و نمایش بر روی ویدئو وال

هنگام تعیین نوع محتوا برای نمایش در ویدئو وال خود، درک کنید که چگونه ممکن است بر مشتریان شما تأثیر بگذارد. فقط محتوای مناسب سن باید بر روی مانیتور صنعتی شما تبلیغ شود زیرا اگر بدون مراقبت انجام شود ممکن است به جذب مشتری شما آسیب بزند. محتوای ویدیویی شما نیز نباید به هیچ وجه مغرضانه باشد، پس بر جذب انواع مشتری به کسب و کارتان تمرکز کنید.

محتوای یک مانیتور صنعتی

  • هزینه راه اندازی ویدئو وال

همچنین باید در نظر داشته باشید که ویدئو وال شما چقدر هزینه بر خواهد بود. زیر نظر داشتن بودجه به شما این امکان را می دهد که در منطقه امن خود کار کنید و از هر گونه هزینه متفرقه که ممکن است یک سکه اضافی برای شما هزینه داشته باشد اجتناب کنید. هر قران ارزش حسابداری در مشاغل را دارد. در محدوده خود کار کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی برای راه اندازی کسب و کار خود هزینه می کنید. در اینجا باید هزینه نگهداری ویدیو وال را نیز در نظر گرفت. مکانی را انتخاب کنید که هزینه اضافی برای نگهداری ویدیو وال برای شما نداشته باشد.

  • نوع نمایشگر (اندازه و نسبت تصویر)

نوع نمایشگری که تصمیم به نصب آن می‌گیرید نیز تعیین می‌کند که ویدیو وال شما تا چه حد مؤثر است. اندازه صفحه نمایش شما همچنین باید مهم باشد که در آن صفحه نمایش بزرگ از دور راحت تر قابل مشاهده است و نظرات مشتریان بیشتری را برای شما جمع آوری می کند. از سوی دیگر، صفحه نمایش کوچکتر تنها در فواصل نزدیک به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. توجه به نسبت تصویر ویدئو وال شما نیز مهم است. یک نسبت تصویر عالی با یک صفحه نمایش کوچک ممکن است باعث شود که برخی از محتواها ناهنجار و غیرحرفه ای به نظر برسند. عدم توجه به این تکته میتواند باعث از دست رفتن مشتری های بیشتری برای شما بشود.

  • امنیت ویدیو وال شما

ویدئو وال شما چقدر امن است؟ اطمینان حاصل کنید که مکانی که برای ویدیو وال خود انتخاب کرده اید هم دسترسی آسان دارد و هم ایمن است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ویدیو وال شما در مکانی است که کمتر احتمال دارد خراب شود و از بین برود. انجام اینکار به نوعی صرفه جویی در هزینه های آینده شما تلقی میشود.

  • انعطاف پذیری دیوارهای ویدئویی

توجه داشته باشید که حین انتخاب ویدئو وال، موردی را انتخاب کنید که هم انعطاف پذیر باشد و به راحتی بتوان آن را برای تبلیغات های آینده بروزرسانی کرد بطوری که نیازی به خرید و راه اندازی مجدد یک ویدیو وال دیگر نباشد.

 

این 7 فکتور، نکاتی هستند که شما حین انتخاب یک ویدیو وال باید رعایت کنید. دقت داشته باشید که یک انتخاب درست تمام چیزی است که کسب و کار شما در بخش تبلیغات نیاز دارد. پیشرفت در این راه از راه دیگری که فکر آن را بکنید برای شما مفیدتر خواهد بود.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *