مبنا رایانه کیان

جستجو
محتوای یک ویدیو وال - چرا یک ویدئو وال

چرا ویدئو وال ؟ (بخش دوم)

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربران گرامی. با بخش دوم دلایل استفاده از یک ویدئو وال و اینکه چه زمانی بهتر است تا از یک ویدئووال استفاده کنیم در خدمت شما هستیم. شما کاربران گرامی میتوانید با به اشتراک گذاشتن نظرهای خود ما را در پیشرفتمان همراهی کنید.

 

  • نمایش تصاویر بیشتر در نمایشگرهای کمتر

بیشتر ویدئو وال های مسطح با مکعب های طرح ریزی دارای مقیاس کننده های داخلی هستند که به یک تصویر منفرد اجازه می دهد تا در یک آرایه کاشی کشیده شود. این ممکن است برای برنامه هایی مناسب باشد که فقط از ویدئووال ها برای نمایش یک تصویر بزرگ و منفرد استفاده می کنند. برای برنامه‌هایی که نیاز به ارائه همزمان چندین منبع تصویر دارند، یک راه‌حل ساده این است که منابع را مستقیماً به نمایشگرهای جداگانه در ویدئووال تغذیه کنید. یک سوئیچر، تقویت کننده توزیع، یا سوئیچر ماتریسی می تواند برای ایجاد انعطاف پذیری در توزیع سیگنال ها به نمایشگرها استفاده شود.

با این حال، با این راه حل، تعداد منابع قابل ارائه اغلب با تعداد نمایشگرها در ویدئو وال محدود می شود. به عنوان مثال، یک ویدیووال 2x2 با یک سوئیچر ماتریس امکان نمایش همزمان چهار منبع تصویر را فراهم می کند.

پردازنده ویدئووال راه حلی بسیار متنوع تر و قدرتمندتر است. با اجازه دادن به کاربر برای نمایش چندین پنجره منبع در هر صفحه نمایش، انعطاف پذیری برای ارائه چندین منبع در صفحه های کمتر را فراهم می کند. ویندوز همیشه می تواند اندازه و در موقعیت لازم قرار گیرد تا تعداد تصاویر ارائه شده را در خود جای دهد.

 

  • قطعنامه ها و فرمت های منبع های ترکیبی

یک پردازنده ویدئو وال فرمت های سیگنال متعددی مانند ویدئو با کیفیت استاندارد، گرافیک کامپیوتری و ویدئو با کیفیت بالا را می پذیرد و پردازش می کند، بنابراین می توان آنها را به طور همزمان با هم نمایش داد. هر منبع را می توان در هر قسمتی از ویدئووال نمایش داد و انواع مختلفی از منابع را می توان در یک صفحه نمایش داد. شکل زیر را ببینید. توانایی «ترکیب و تطبیق» فرمت‌های سیگنال برای مشاهده همزمان می‌تواند عاملی حیاتی برای گردش‌های کاری باشد که به انواع منابع داده بصری متکی هستند، و همچنین انعطاف‌پذیری برای تعیین نحوه قرارگیری یا گروه‌بندی آنها بایکدیگر.

چرا یک ویدئو وال - دسته بندی ویدیو وال

  ” توانایی «ترکیب و تطبیق» فرمت‌های سیگنال برای مشاهده همزمان می‌تواند عاملی حیاتی برای گردش‌های کاری باشد که به انواع منابع داده بصری متکی هستند، و همچنین انعطاف‌پذیری برای تعیین نحوه قرارگیری یا گروه‌بندی آنها بایکدیگر. “

 

  • راه اندازی صفحه نمایش ساده شده

پردازنده‌های ویدئو وال فرمت سیگنال خروجی ثابتی را ارائه می‌کنند و نیازی به ذخیره تنظیمات ورودی منحصربه‌فرد مانند اندازه، موقعیت یا فاز برای انواع سیگنال‌های مختلف در هر نمایشگر را از بین می‌برند. مدیریت فرمت های ورودی متعدد در یک قالب خروجی رایج، یکپارچگی را ساده می کند، زیرا نمایشگرها فقط باید برای یک وضوح و نرخ تازه سازی پیکربندی شوند. هدایت نمایشگر در وضوح اصلی خود، بهترین کیفیت تصویر را حفظ می کند، و از ایجاد مقیاس ناکارآمد یا غیر ضروری در نمایشگر جلوگیری می کند.

 

  • پردازش تصویر با کیفیت بالا

پردازنده های ویدئووال معمولاً کیفیت پوسته پوسته شدن تصویر بهتری را نسبت به مقیاس داخلی نمایشگر ها ارائه می دهند. این می تواند به وضوح هنگام بزرگنمایی تصاویر برای آرایه های بزرگتر از 2×2 یا زمانی که تصاویر با وضوح بالا کوچک می شوند قابل مشاهده باشد. مورد دوم مخصوصاً برای برنامه‌هایی که در آن‌ها با وجود اندازه‌های کوچک‌تر تصویر، جزئیات مهم در نمودارها، صفحه‌های داده و فید دوربین‌ها باید قابل تشخیص باشند، مهم است.

 

  • انعطاف پذیری در سفارشی سازی ارائه ها

یک پردازنده ویدئو وال با افزودن، اندازه و قرار دادن پنجره‌ها و تخصیص منابع ورودی به آنها، انعطاف‌پذیری کاملی را برای سفارشی‌سازی ارائه‌ها فراهم می‌کند. هر پنجره ای می تواند به اندازه دلخواه کوچک یا به بزرگی کل ویدئووال باشد. علاوه بر این، پنجره ها را می توان روی یکدیگر لایه بندی کرد. پردازش ویدئووال به طور خودکار منبع ورودی را به اندازه پنجره بهینه می کند. بسیاری از پیشرفت‌های بیشتر در دسترس هستند، از جمله حاشیه‌ها و شرح‌ها، پس‌زمینه‌های زنده از ورودی منبع، و نقشه‌ها، آرم‌ها یا سایر گرافیک‌های ذخیره‌شده در پردازنده برای استفاده به عنوان پس‌زمینه ثابت. پردازنده‌های ویدئو وال به کاربر اجازه می‌دهند که ظاهر و سبک ارائه را دقیقاً تعریف کند، و همچنین اجازه می‌دهد طرح‌بندی‌های پنجره ایجاد، ذخیره و سپس فراخوانی شوند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *