ویدئو وال ها در اتاق های خبری

چرا شرکت های بانفوذ و تاثیر گذار از ویدئو وال ها استفاده میکنند؟

℘  استفاده از دیوارهای ویدئویی در استودیو تأثیر زیادی بر کیفیت داستان سرایی پخش کننده دارد 


همانطور که کانال‌های تلویزیون را بالا و پایین میکنید و برنامه‌های تولید شده در استودیو را تماشا می‌کنید، چه زنده و چه در غیر این صورت، چیزی که فوراً توجه شما را جلب می‌کند تعداد زیاد صفحه‌نمایش، ویدئو وال یا فقط نمایشگرهای ساده در داخل استودیو است.

تقریباً در همه نمایش‌ها، نمایشگرها عناصر منفعل نیستند که فقط به عنوان پس‌زمینه عمل می‌کنند، بلکه بخش بسیار فعال و جذاب داستان سرایی هستند. ویدئووال های بزرگ در شبکه های خبری، تصاویر، نقشه‌ها، نمودارها، متن یا ویدیوهای زنده را در حالی که مجری از سر به انتها می‌گذرد، ایجاد می‌کند، توجه بیننده را جلب می‌کند و داستان را تقویت می‌کند.

یا تعداد زیادی نمایشگر که همیشه در مجموعه‌های مرتبط با ورزش پیدا می‌کنید، با محتوایی که به نوعی همزمان به نظر می‌رسد که داستان با تصاویر بازیکنان، آرم‌های باشگاه، وسایل بازی و موارد دیگر هماهنگ است و بینندگان را شیفته و شیفته نگه می‌دارد.

همچنین نمایشگرهایی را می‌بینید که می‌توان آنها را روی ریل حرکت داد یا روی پایه‌ها بلند کرد، بنابراین می‌توان آنها را به روش‌های مختلف برای برنامه‌های مختلف ترکیب کرد. برخی از نمایشگرها مانند یک علامت در فضای باز LED هستند. برخی از آنها نمایشگرهای بزرگ کاشی کاری شده یا همان ویدئو وال ها هستند. و برخی از آنها تلویزیون ساده هستند – همه و همه در یک فضای استودیویی.

نمایشگر ویدئو وال در اتاق های خبری

 

نمایشگرها در همه جا فراگیر می شوند زیرا تولیدکنندگان و ارائه دهندگان انعطاف پذیری و قدرت داستان سرایی و برندسازی بصری را تجربه می کنند که به دستیابی به اهداف آنها کمک بزرگی می کند. پیشرفت‌ها در فن‌آوری‌های نمایشگر به لطف انعطاف‌پذیری بیشتر در طراحی صحنه و مقرون به صرفه‌تر بودن، جهشی در استفاده از نمایشگر در استودیوهای پخش ایجاد کرده است. از نظر فنی، فضای کمتر، مصرف برق کمتر و گرمایش کم را مصرف می‌کنند، که همچنین آنها را برای استفاده در استودیوهای دارای فضای محدود مناسب می‌کند و منجر به پذیرش در استودیوهای با اندازه‌های مختلف می‌شود.

استفاده از یک یا چند صفحه نمایش همچنین آزادی خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتری را در مدیریت محتوا و زمینه موضوعی با استفاده از عناصر پویا به طراحان صحنه می دهد.

همانطور که آوی عطیاس، مدیر ارشد و مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکت های خبرگزاری دنیا گفت: زمانی که ما برای اولین بار طراحی استودیوی جدید خود را شروع کردیم، برایمان واضح بود که از صفحه نمایش های زیادی استفاده خواهیم کرد که از نظر فیزیکی بزرگ و با کیفیت عالی خواهند بود.

عطیاس ادامه می دهد: «میزان محتوا و تنوع محتوایی که روزانه با آن سروکار داریم بسیار زیاد است. گردش کار اهمیت ویژه ای دارد که باید برای تولید محتوا و انتقال آن به استودیو در سریع ترین زمان ممکن انعطاف پذیر باشد. ویدئو وال ها یک گردش کار عالی برای نیازهای ما ارائه می دهند و مدیریت صفحه نمایش و محتوا اکنون یک کار ساده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *