ویدئو وال چیست و چرا باید از ویدئووال استفاده کرد

ویدئو وال چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

ویدئو وال از چندین نمایشگر تشکیل شده است که با هم کاشی کاری شده اند تا یک صفحه نمایش بزرگ را تشکیل دهند. در دنیای به هم پیوسته امروزی، فناوری ویدئووال تأثیر قابل توجهی بر همه شرکت‌ها، صرف نظر از صنعت، گذاشته است.
این ابزار ایده آل برای انتقال اطلاعات مورد استفاده در طیف گسترده ای از محیط ها از فضاهای کاری شرکت ها گرفته تا تابلوهای لابی، فضاهای عمومی، کلاس های درس، سالن ها و اتاق های کنترل حیاتی قرار گرفته است.

ویدئو وال ال جی

بسیاری از برندهای بزرگ و شرکت های فورچون 500 اهمیت ویدئو وال ها را درک کرده اند، و با مقرون به صرفه شدن و مقیاس پذیر شدن ویدئووال ها، بسیاری از سازمان های کوچکتر نیز وارد عمل شده اند و متوجه شده اند که چگونه این فناوری می تواند به آنها کمک کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند و دیده شدن برند خود را افزایش دهند.

مزایای استفاده از ویدئو وال و نحوه کار آنها

در این مطلب ما 6 مزیتی که یک ویدئووال می تواند برای سازمان شما به ارمغان بیاورد را برای شما گردآوری کرده ایم:
  • 1. ارتباطات داخلی و خارجی

این را بدانید که “یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد”.

ویدئو وال ها به اشتراک گذاری بصری اطلاعات در زمان واقعی با تاثیر زیاد کمک می کنند. با تعداد زیاد پیکسل‌های موجود، آنها اجازه می‌دهند اطلاعاتی را که از منابع مختلف و در قالب‌های مختلف می‌آیند، ترکیب کنند. به عنوان مثال:

فرودگاه ها از ویدئووال ها برای نمایش برنامه پروازها و همچنین تبلیغات و پیام های اضطراری در صورت تخلیه استفاده می کنند.
لابی‌های شرکتی یا اتاق‌های استراحت ممکن است بخواهند اعلامیه‌های روزانه شرکت، داشبوردهای عملکرد کلیدی، فید RSS توییتر، پیام خوشامدگویی برای یک مهمان مهم و شاید برخی پیام‌ها یا تبلیغات شرکتی را شامل شوند.
شرکت ها و دانشگاه ها از ویدئو وال ها در اتاق های همکاری، کلاس های آموزشی/کلاس ها و مجموعه های تجسم استفاده می کنند. آنها ممکن است به استفاده از همکاری شخص ثالث یا نرم افزار آموزشی نیاز داشته باشند.
مراکز اورژانس از ویدئووال ها برای ارائه اطلاعات حیاتی به اپراتورها استفاده می کنند و به آنها کمک می کند تا به موقعیت های اضطراری پیچیده واکنش سریع و دقیق نشان دهند.
مراکز نظارت بر امنیت و حمل و نقل ممکن است نیاز به دسترسی به دوربین های IP و تعامل با سیستم های مدیریت ویدیو داشته باشند.

نیازهای خاص هر چه که باشد، ویدئو وال ها همراه با کنترلر ویدئووال مناسب می توانند هر یک از سناریوهای بالا را انجام دهند و فقط با تخیل یا نبوغ شما محدود می شوند.

ویدئو وال ها در فرودگاه ها

  • 2. پیکربندی و کنترل آسان

همه فن آوری های پیشرفته نباید پیچیده باشند. کنترل‌کننده‌های ویدئو وال پیکربندی و عملکرد ویدئووال ها را ساده می‌کنند و به کاربران امکان کنترل مطلق آنچه را که می‌خواهند، کجا و چگونه روی ویدئو وال نمایش دهند، می‌دهند. ارائه یک تجربه کاملاً قابل تنظیم بدون هیچ دانش برنامه نویسی. پردازنده‌های ویدئووال برای همه انواع ویدئو وال در دسترس هستند، و برخی حتی یک پلتفرم نرم‌افزاری برای مدیریت توزیع محتوا در چندین ویدئووال در یک سازمان، یک مرکز یا حتی یک سازمان چند سایتی، همه از یک پلت فرم متمرکز ارائه می‌دهند.

همکاری با یک آژانس تولید محتوا ممکن است تجربه تجسمی را که می‌خواهید ایجاد کنید، افزایش دهد و از سرمایه‌گذاری برروی ویدئو وال خود نهایت استفاده را ببرید.

 

  • 3. تعامل

مشتریان در عصر فناوری امروز از شرکت‌ها انتظار تعامل هوشمندانه و جذاب دارند. به این ترتیب، کارکنان از کارفرمایان خود نیز همین انتظار را دارند.

با ویدئو وال ها، می‌توانید مشتریان و کارمندان را با گرافیکی باورنکردنی درگیر کنید، اما صفحه‌های لمسی سطح دیگری از تعامل را به ارمغان می‌آورند که در آن گرافیک و یا اطلاعات با لمس صفحه یا بخشی از صفحه نمایش فعال می‌شوند.

قدرت لمس در یک ویدئووال

  • 4. قابلیت اطمینان و اولین برداشت

این جمله را همیشه بخاطر خود بسپارید: “شما هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی پیدا نمی کنید

آیا وارد یک شرکت شده اید و متوجه “صفحه آبی خرابی دستگاه” در صفحه نمایش آنها شده اید؟ یا اینکه ویدئو وال دچار مشکل شده بود یا فقط خاموش بود؟ به طور معمول، چنین حادثه ای به احتمال زیاد به دلیل ناکافی بودن پردازنده ویدئووال است که به ویدئو وال انرژی می دهد.

جدای از تصور بدی که خرابی ویدئووال ممکن است باعث شود، مهمتر از آن، در یک مرکز اورژانس یا یک مرکز نظارت امنیتی، خرابی آن می‌تواند فاجعه‌بار باشد. در حین سرمایه گذاری در یک ویدئووال، ارزش سرمایه گذاری روی یک پردازنده ویدئو وال پیشرفته را دارد تا سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید. پردازنده ویدئووال مناسب نه تنها قابلیت اطمینان و امنیت را فراهم می کند، بلکه عملکرد و قابلیت استفاده را نیز افزایش می دهد.

 

  • 5. تجسم چند منبعی

غالباً از یک ویدئو وال برای نمایش محتوا از چندین منبع به طور همزمان استفاده می شود. اگر می‌خواهید جریان‌های ویدیویی را از کانال‌های متعدد و در قالب‌های مختلف به‌طور هم‌زمان بر روی ویدئووال خود نمایش دهید، به یک پردازشگر ویدئو وال نیاز دارید، ترجیحاً یک پردازشگر قابل همکاری که می‌تواند هر فرمت منبع محتوا را پردازش کند و آن را در هر نوع نمایشی نمایش دهد.

برخی از پردازنده‌های ویدئووال محدودیت‌هایی در قالب دارند یا به یک نوع نمایشگر (LCD، LED، پروژکتور) در هر پردازنده محدود می‌شوند، در حالی که سایر پردازنده‌های پیشرفته‌تر نسبت به انواع منبع و نمایشگرها ساده تر هستند.

 

  • 6. افزایش انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و خلاقیت

استقرار ویدئو وال به محتوای دائمی در حال تغییر مانند تبلیغات، گرافیک، اخبار، داشبورد و هر اطلاعات دیگری اجازه می دهد تا به راحتی مدیریت، تغییر و کنترل شود.

ویدئووال ها می توانند بدون نیاز به جایگزینی نمایشگرها بزرگ شوند، فقط با افزودن واحدهای بیشتر برای افزایش اندازه بوم شما. پردازشگر ویدئو وال مناسب را می توان در محل نصب آن ارتقا داد تا نمایشگرهای بیشتری را بدون نیاز به تعویض کامل پردازنده خود به کار گیرید. با توانایی پردازش هر نوع محتوا از برنامه های مختلف و منابع نمایش در هر پیکربندی، اندازه یا نسبت ابعاد، سازندگان محتوا و مدیران این ظرفیت خلاقانه را دارند که تقریباً هر کاری را که می خواهند انجام دهند و به راحتی طرح ها و گرافیک ها را هر چند وقت یکبار که می خواهند تغییر دهند. تنها با لمس یک دکمه.

 

ویدئووال ها به شرکت ها تطبیق پذیری قابل توجهی در عملیات خود می دهد. مزایای ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید و یک ویدئو وال را در سازمان خود بگنجانید تا تصویر برند خود را ارتقا دهید و بهره وری را افزایش دهید.

 

برای نصب و راه اندازی پروژه ویدئو وال خود نیاز به کمک دارید؟ با ما تماس بگیرید

مبنا رایانه کیان پیشرو در سیستم‌های کنترل ویدئو وال است که در سراسر ایران برای ارائه کنترل‌کننده‌ها، انکودرها و رمزگشاهای ویدئووال پیشرفته، که همگی توسط یک پلت فرم کنترل مرکزی مدیریت می‌شوند، شناخته شده است. راه‌حل‌های تجسم ما در طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله شرکت‌ها، شرکت‌های آب و برق، حمل‌ونقل، دولت و دفاع، امنیت، نفت و گاز، بانکداری و آموزش مستقر هستند. ما تیمی از متخصصان بسیار ماهر را ارائه می‌دهیم که می‌توانند در هر گونه نیاز به تجسم به شما کمک کنند. ما آماده کمک هستیم. در هر زمان با ما تماس بگیرید!


مطالب پیشنهادی ما:

  1. چرا ویدئو وال؟
  2. آینده ویدئووال ها چیست؟
  3. چگونه یک ویدئو وال مناسب انتخاب کنیم؟
  4. نکات ضروری که برای تولید محتوا برای ویدئووال باید بدانید!
‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *