ویدئو وال چیست

ویدئو وال چیست؟

ویدئو وال چیست ؟

در ابتدا معنی لغوی Video Wall رو با هم بررسی میکنیم. ویدئو وال به معنی یک دیوار ویدئویی بزرگ که قابلیت پخش و پشتیبانی انواع فرمت های صوتی و تصویری رو دارد.

همونطور که در بلاگ قبلی به اون اشاره کردیم دنیای امروز به امکانات مدرن و دیجیتال نیاز دارد. از این رو ویدئووال نمایشگر صنعتی بدون لبه هستند که در بسیاری از صنایع تجاری ، تبلیغاتی ،آموزشی ،سازمان های دولتی و بسیاری دیگر از مشاغل کاربرد دارد.

این ابزار برای ارائه بهتر و جلب رضایت مشتری در فضای رقابتی که امروز با آن مواجهیم می باشد. نحوه ارائه و تبلیغات سنتی مثل پوستر محصولات چاپی دیگر جایی در صنعت تبلیغات و سیستم مدرن امروزی ندارند. ویدئو وال یک نمایشگر عریض و یکپارچه است که میتواند با کاردکرد 24 ساعت در روز تمام هفته و کل سال با قابلیت نمایش هر نوع فرمتی نیز می باشد.

ویدئو وال جی پلاس!

ویدئو وال الجی

برند جی پلاس علاوه بر تولید مانیتور های صنعتی خانگی و گیمینگ در تولید نمایشگر های تجاری نیز فعالیت میکند.برند جی‌پلاس ویدئو وال‌های خود را در اندازه‌های 49 و 55 اینچی عرضه می‌کند.

 

دلایل استفاده از ویدئووال

ویدئو‌وال یکی از روش‌های نوین و موثر تبلیغاتی است که با استفاده از چندین صفحه نمایش، یک تصویر بزرگ و جذاب را ایجاد می‌کند. این روش دارای مزایای زیادی است که عبارتند از:

  • جلب توجه بیشتر مخاطبان و افزایش بازدهی تبلیغات
  • ارائه محتوای متنوع و زنده با کیفیت بالا و رزولوشن عالی
  • انعطاف‌پذیری در انتخاب اندازه، شکل و تعداد صفحه نمایش
  • مصرف انرژی کمتر و دوام بالاتر نسبت به نمایشگرهای سنتی
  • سادگی در نصب، مدیریت و توسعه‌پذیری

با توجه به این مزایا، استفاده از ویدئو وال برای کسب و کارهای مختلفی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، مراکز تجاری، فرودگاه‌ها، مراکز نظارت و غیره مناسب است. ویدئو وال می‌تواند به ارتقای برند، افزایش فروش، ایجاد اعتماد و رضایت مشتریان و ایجاد تفاوت نسبت به رقبا کمک کند.

 

ویدئووال جی پلاس چه ویژگی دارد؟

ویدئووال‌های جی‌پلاس را می‌توان به‌صورت عمودی و افقی در ماتریس 2×2 چید.

کیفیت تصویر پنل‌های IPS این محصول FHD است. ضخامت لبه‌ها 3.5، 1.8 و 0.88 میلی‌متری است. روشنایی صفحه‌نمایش آن‌هم 700 نیت است. ویدئو وال‌ها  حدوداً 30 درصد انرژی کمتری نسبت به دیگر نمایشگرها مصرف می کنند. این محصولات در برابر نور مستقیم خورشید، گردوغبار، گرما، دمای زیاد بسیار مقاوم هستند.نسبت کنتراست تصور آن 1400:1 و رزولوشن آن 1920×1080 پیکسلی است. زاویه دید نمایشگر 178 و زمان پاسخگویی تصویر آن 8 میلی‌ثانیه است.اتصالات آن شامل یو اس بی، VGA، دو کابل اچ‌دی‌ام‌آی، DVI-D و RS232 است. این دستگاه به همراه کابل برق و کارت گارانتی عرضه می‌شود.

از طریق این پورت‌ها، ویدئووال جی‌پلاس را می‌توانید به کامپیوتر، لپ‌تاپ، مانیتور، اسپیکر و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی متصل کنید. این دستگاه حدود 27 کیلوگرم وزن دارد.از این ویدئو وال تبلیغاتی می‌توان برای نمایش تصاویر در مکان‌هایی همچون فرودگاه و پایانه مسافربری، مجتمع تجاری، سازمان‌ها و ارگان‌ها، مراکز کنترل شهری، اتاق کنترل مراکز صنعتی، سالن‌های کنسرت، سینماها و هتل‌ها، بانک‌ها و … استفاده کرد.

 

ویدئو وال جی پلاس دارای 18 ماه گارانتی معتبر گلدیران می باشد و توسط کارشناسان مجرب نصب و راه اندازی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو وال از صفحه مربوطه دیدن فرمایید.

احتراما اگر قصد خرید این محصول را دارید اینجا را کلیک کنید

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *