ویدئووال

ویدئووال تاثیر بیشتر در کسب وکار

تاثیر ویدئووال

از زمان معرفی آن در دهه‌ها پیش، فناوری ویدئووال تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه انتقال اطلاعات در طیف گسترده‌ای از محیط‌های رویداد گذاشته است. انواع فن آوری های ویدئو وال اکنون در کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، محیط های آموزشی و موارد دیگر استفاده می شود.

عدم درک اهداف تجاری استفاده از ویدئووال

قبل از اجرای هر گونه پیاده سازی بصری، هماهنگ کننده فناوری باید اهداف تجاری مرتبط با این استراتژی را در نظر بگیرد. چگونه یک ویدیو وال پیام شما را در مقایسه با تبلیغاتی که در حال حاضر انجام می دهید بهبود می بخشد و تبلیغ می کند؟ به عنوان مثال، در یک محیط رویداد، videowall برای نمایش محتوای حامیان رویداد، هدایت شرکت کنندگان به مناطق مختلف محل برگزاری و سرگرم نگه داشتن مهمانان با تصاویری جذاب، از جمله موارد دیگر، بسیار مفید است.

عدم درک فضا

حتی قبل از در نظر گرفتن اجرای یک ویدیو وال، ضروری است که فضایی را که اشغال خواهید کرد، درک کنید. این عوامل در هنگام تعیین اندازه مناسب، روشنایی، گام پیکسل، وضوح و توان مورد نیاز دیوار ویدئویی که اجاره یا خریداری می کنید، وارد عمل می شوند. همچنین، سایر عناصر موجود در فضا را در نظر بگیرید – اگر برای یک نمایشگاه تجاری راه‌اندازی می‌کنید و فقط یک غرفه کوچک دارید، یک ویدیو وال بزرگ ممکن است برای شرکت‌کنندگان غالب باشد و پیام اصلی شما را کاهش دهد

عدم درک توانایی های فنی محتوای ویدیووال

ویدیوها، تصاویر، صدا، متن و سایر محتواها باید برای نوع ویدئو وال که استفاده می‌کنید بهینه شوند. هیچ چیز به اندازه فونت های ریز، ناخوانا و تصاویر با وضوح پایین، یک ویدیو وال را غیرحرفه ای جلوه نمی دهد. هر دو باید به اندازه کافی بزرگ و واضح باشند تا به راحتی قابل درک باشند. به یاد داشته باشید: حتی اگر محتوا در صفحه نمایش لپ تاپ عالی به نظر می رسد، ممکن است به بزرگی دیوارهای ویدئویی ترجمه نشود. همیشه محتوای ویدیو وال را با در نظر گرفتن صفحه نمایش بزرگ بسازید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *