ویدئووال

همه چیز در مورد ویدئووال

ویدئووال در نوآوری

برای کسب و کارهای مختلف برای نوآوری و افزایش ترافیک ویدئووال می تواند تاثیر بر مشتری که میگذرد بگذارد لطفا در ادامه همراه ما باشید.

تحقیق بررسی در مورد ویدئووال

زمان زیادی برای راه اندازی یک تجارت لازم است. ShopperTrak، یک شرکت تحلیلی متخصص در خرید و خرده‌فروشی، بین سال‌های 2010 تا 2015 سطح ترافیک پیاده‌روی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی را بررسی کرد. چرا؟ به دلیل تعداد زیاد انتخاب های موجود در دسترس مشتریان به صورت آنلاین و آفلاین.بنابراین، کسب و کارهای آجر و ملات چگونه نوآوری می کنند و ترافیک را ترسیم می کنند؟ یک انتخاب واضح، پیاده سازی فناوری است که تأثیری ماندگار بر هر مشتری بر جای می گذارد. برای هر شخصی که از در عبور می کند، ویدئووال ها یکی از بهترین گزینه ها هستند.

نمایشگرهای دیجیتال در حال حاضر مشتریان را بیشتر از تابلوهای سنتی جذب می کنند، اما ویدئووال این مزیت را به شدت افزایش می دهد. با استفاده از چندین صفحه نمایش متصل به هم، ویدئووال یک نمایشگر تقریباً بدون درز ایجاد می کنند که می تواند به اندازه دلخواه شما بزرگ یا کوچک باشد. با هر فناوری، سؤالی وجود دارد که همیشه به پاسخ نیاز دارد – مدیریت آن چقدر سخت خواهد بود؟ برخی از ارائه دهندگان تنها یک جنبه، مانند نصب یا طراحی، راه حل ویدیو وال را ارائه می دهند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

2 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز. از طریق صفحه تماس با ما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و یا فرم درخواست را پرکنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *