ویدئو وال - مبنا رایانه کیان

سه نکته برای خرید پردازنده ویدئو وال

  • 1. مقیاس پذیری و انعطاف پذیری
پردازنده ویدئو وال باید قابل ارتقا باشد و بتواند از یک ویدئووال که پتانسیل رشد را دارد بدون نیاز به اضافه کردن پردازنده دوم پشتیبانی کند. در حالی که ممکن است تعداد مانیتورهای روی ویدئووال شما پس از استقرار به طور قابل توجهی تغییر نکند، همچنان باید برای افزایش تعداد خروجی های کنترلر ویدئو وال خود برنامه ریزی کنید. این به ویژه برای اتاق های کنترل صادق است. به عنوان یک قاعده کلی، برنامه ریزی کنید که خروجی های کافی برای مدیریت یک ردیف یا ستون اضافی مانیتور روی ویدئووال خود داشته باشید. قابلیت گسترش همچنین برای تعداد منابعی که می‌خواهید برای ویدئو وال خود در دسترس قرار دهید، مهم است، خواه منابع متصل فیزیکی باشند یا منابع IP. در اینجا، توصیه می کنیم حداقل 20 درصد قابلیت گسترش در ظرفیت ضبط کنترلر ویدیووال خود را برنامه ریزی کنید.
هر خروجی روی یک پردازنده ویدئو وال باید این گزینه را داشته باشد که به طور مستقل پیکربندی شود، با استفاده از رزولوشن ها و جهت گیری های مختلف نمایشگر، زیرا برخی ممکن است افقی باشند در حالی که برخی دیگر عمودی یا کاملاً غیر استاندارد هستند، برخی LCD ها و سایر LED ها و غیره.
به دنبال یک پردازشگر ویدئووال باشید که تا حد امکان یکپارچگی سیگنال را از منبعی به ویدئو وال حفظ کند، بنابراین فناوری‌ای است که می‌تواند منابع خارجی را بدون از دست دادن وضوح یا نرخ فریم و با تأخیر نزدیک به صفر ضبط کند.

اطمینان حاصل کنید که پردازنده ویدیووال می تواند هر منبعی را در هر موقعیت و اندازه ای روی ویدئووال نمایش دهد و همچنین می تواند در چندین نمونه به طور همزمان مشاهده شود.

با رواج فناوری AV-over-IP در صنعت سمعی و بصری، مطمئن شوید که به دنبال یک پردازشگری باشید که قادر به رمزگشایی جریان ها با استفاده از پروتکل های HTTP، RTSP، RTP، UDP و H.264 (MPEG4 Part 10 AVC) باشد.

  • کارایی

به منظور بهینه سازی فناوری نمایش امروزی، پردازنده ویدئو وال باید خروجی هایی ارائه دهد که از وضوح UHD (3840×2160) @60Hz پشتیبانی می کند.

اطمینان حاصل کنید که پردازنده ویدئووال توانایی رمزگشایی چندین جریان ویدئویی IP با وضوح تا 4K را دارد.

به منظور استفاده کامل از آخرین فناوری ویدئو وال، به یک کنترلر ویدئووال نیاز دارید که بتواند نسبت‌های غیر استاندارد (مخصوصاً برای درایو دیوارهای LED Direct View)، تصویربرداری از عمق رنگ کامل 4:4:4، حفظ سیگنال را کنترل کند. یکپارچگی، و به طور همزمان تعداد زیادی از منابع را با فرمت های متنوع پردازش می کند.

  • اتصال هر منبع به هر صفحه نمایش

سخت‌افزار ورودی/منبع پردازشگر ویدئو وال باید انواع مختلفی از منابع متشکل از ورودی‌های فیزیکی، جریان‌های شبکه (شامل رمزگذارها، دوربین‌های IP، جریان‌های IPTV)، ضبط‌های دسکتاپ نرم‌افزار (VNC یا با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی)، HTML، فایل‌های رسانه (ویدیوها، تصاویر، PDF)، فیدهای RSS، اسکرول متون و برنامه های کاربردی ویندوز را پشتیبانی کند.

نمایشگرهای ویدئو وال همیشه با انواع جدید نمایشگرها، وضوح افزایش یافته و نسبت های مختلف در حال تغییر و تحول هستند. ما نمی توانیم مطمئن باشیم که چه چیزی و چه زمانی در راه است، اما می دانیم که بزرگتر و بهتر خواهد بود. در حال حاضر، نمایشگرهای LED مقرون به صرفه تر و در نتیجه محبوب تر شده اند. از آنجایی که آنها بدون حاشیه هستند و روشنایی و کنتراست بیشتری را ارائه می دهند، در اتاق های کنترل محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، محیطی که به تجسم دقیق داده ها و جزئیات مهم برای حفظ کارایی عملیاتی نیاز دارد. برای اثبات سرمایه‌گذاری خود در آینده، مطمئن شوید که پردازنده ویدئو وال می‌تواند تغییرات در فناوری نمایشگر را با آگنوستیک بودن نمایشگر، اعم از LCD، LED، MicroLED، پروژکشن و هر آنچه که در آینده به ارمغان بیاورد، انجام دهد.

  • راه اندازی و عملیات آسان

هر پردازنده‌ای را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که دارای یک نرم‌افزار مدیریت ویدئووال با امکانات کامل با رابط کاربری بصری است. نرم افزار آن باید دارای یک رابط کاربری آسان برای کشیدن و رها کردن باشد که به شما امکان می دهد منابع را به مقصد بکشید و رها کنید، اندازه ویندوز خود را تغییر دهید، از پیش تنظیمات را ذخیره و فراخوانی کنید و حتی توانایی مدیریت چندین ویدیو وال و / یا پردازنده های دیوار ویدیویی از یک رابط واحد.

نرم افزار مدیریت ویدیو وال باید راه آسانی برای ایجاد کنترل پنل های سفارشی داشته باشد که در آن کاربران می توانند به راحتی محتوای روی دیوارهای ویدیویی را تغییر دهند و سایر تنظیمات نمایشگر را با لمس یک دکمه به یاد بیاورند. توانایی ایجاد تابلوهای کنترل نباید نیاز به برنامه‌نویسی داشته باشد و به اپراتورها استقلالی می‌دهد که به دنبال تغییر سریع و آسان گردش کار و عملیات خود هستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *