برد هوشمند

اسمارت برد 10 برابر مدیریت زمان

برد هوشمند

در طول چندین دهه به خوبی ثابت شده است که کامپیوترها به غیر از نداشتن ارتباط شخصی، تقریباً هر کاری را که انسان می تواند انجام دهد، اما بهتر است. 

در سال‌های اخیر، مؤسسات آموزشی استفاده از رایانه را قویاً پیاده‌سازی کرده‌اند و دانش سخت‌افزار، نرم‌افزار و برنامه‌نویسی را در برنامه درسی دانش‌آموزان ادغام کرده‌اند.

اما با معرفی برد هوشمند، معلم اکنون می‌تواند زمان ارزشمندی را صرف مراقبت از دانش‌آموزان خود کند، نه صرف ساعت‌ها برای کارهای بی‌اهمیت که می‌تواند به راحتی توسط برد هوشمند و سیستم‌های یکپارچه انجام شود.

هر کاری که یک کامپیوتر می تواند انجام دهد، بهترین برد هوشمند می تواند تکرار کند. 

یک معلم می تواند یک درس جذاب و تمرکز بر روی وظایف سرگرم کننده برای دانش آموزان خود را به یک تجربه یادگیری غنی است.

به عنوان مثال، به همه دانش‌آموزان می‌توان فعالیتی را اختصاص داد که در آن باید آیتم‌های روی صفحه را مطابقت دهند و می‌توانند این کار را با انگشتان یا خودکار انجام دهند.

 یک معلم همچنین ممکن است چندین عنصر را در برنامه درس خود بگنجاند، مانند وب سایت ها، بازی ها، فیلم ها و عکس ها یا موسیقی که توجه کودکان را به خود جلب کند.

 نرم افزار یادگیری دیجیتالی با برنامه هایی وجود دارد که حتی پاسخ های شفاهی کودکان را نیز می پذیرد.

برد هوشمند در کلاس

در مورد آن فکر کنید، یک کلاس جغرافیایی در مورد آفریقا، کودکان را به مرکز سرنگتی می برد،

جایی که آنها می توانند ویدیوهایی را در مورد انواع مختلف حیوانات، صداهایی که تولید می کنند یا غذایی که می خورند تماشا کنند. 

آنها می توانند در مورد قبایل ماسایی و فرهنگ آنها بیاموزند. این تقریباً یک دهه پیش ممکن نبود، حتی این فناوری قبلاً در اکثر کشورهای توسعه یافته در دسترس بود.

بهترین بردهای هوشمند با انجام ده برابر سریع‌تر کار، در وقت معلم صرفه‌جویی می‌کنند:

سهولت دسترسی:  می توانید کار خود را در حین آماده شدن برای درس ذخیره کنید و بعداً به فایل ها دسترسی داشته باشید.

 شما می توانید بدون نیاز به انتقال آن از هیچ دستگاه دیگری، مستقیماً روی برد هوشمند به طرح درس خود دسترسی داشته باشید.

استفاده از کلیپ های رسانه ای: درس های طولانی و خسته کننده را می توان با استفاده از فیلم کوتاه کرد.

 شما مجبور نیستید زمانی را صرف سخنرانی های طولانی کنید که ممکن است دامنه توجه دانش آموز از بین برود. 

به جای تلاش برای توصیف یک نظریه یا رویداد، کودکان می توانند یک نمایش بصری دریافت کنند و مفهوم را به طور کامل درک کنند.

برای دیدن مقالات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *