ویدئووال

با ویدئووال ها بزرگ فکر کنید

ویدئووال

چگونه یک ویدئووال بسازیم؟ اولین چیزی که در مورد ویدئووال ها باید گفت این است که آنها بزرگ هستند، گاهی اوقات واقعا بزرگ  است.

اما اندازه مهم است – یک ماتریس استاندارد 4×4 در یک فضای باز بزرگ تأثیر خود را از دست می دهد و یک ماتریس عظیم که کف تا سقف را در یک اتاق استراحت کوچک بپوشاند بسیار زیاد است.

 می‌خواهید مطمئن شوید که اندازه و پیکربندی برای فضای فیزیکی که ویدئووال در آن زندگی می‌کند مناسب است.

همچنین ممکن است یک پیکربندی غیر مستطیلی را در نظر بگیرید – آنچه به عنوان دیوارهای ویدیویی هنری شناخته می شود.

اینها می توانند به هر شکل یا طرحی که دوست دارید باشند، و برخی حتی دارای نمایشگرهای زاویه دار هستند که حداکثر انعطاف را به شما می دهند.

حتی می‌توانید نمایشگرهایی با اندازه‌ها و نسبت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید. اما شما می خواهید کیفیت در همه نمایشگرها یکنواخت باشد.

 بسیاری از شرکت هایی که ساینیج دیجیتال را با ویدئووال های خود ترکیب می کنند از نمایشگرهای شفاف استفاده می کنند که گزینه دیگری است.

متوجه ساختن با ویدئووال

اندازه و پیکربندی قبلاً مردم را به نظر رسانده است. اما محتوا چیزی است که آنها را مدت بیشتری در آنجا نگه می دارد.

فقط به این دلیل که فضای صفحه نمایش بیشتری دارید به این معنی نیست که باید ویدئووال را با متن زیاد مسدود کنید.

 از بهترین شیوه‌ها برای طراحی تابلوهای دیجیتال استفاده کنید ، مانند قانون 3×5، داشتن رنگ‌هایی که مکمل یکدیگر و محیط فیزیکی اطراف نمایشگرها هستند.

از حرکت استفاده کنید (هرچند با احتیاط – داشتن وسایلی که با سرعت بالا روی صفحه‌نمایش پرواز می‌کنند، باعث می‌شود افراد احساس ناراحتی کنند. ) و غیره است. اندازه چیزی است که به محتوای شما تأثیر بیشتری می دهد.

نام تجاری، ماموریت و ارزش های خود را تقویت کنید

ویدئووال ها فرصتی عالی برای تقویت شناخت برند هستند.

لوگو، رنگ ها و غیره شما همه وجود دارد، بزرگتر از زندگی، و در ذهن مردم می ماند. اما شما همچنین می توانید از توجه بیشتری که به شما می کنند استفاده کنید تا به آنها یادآوری کنید که سازمان شما در مورد چیست.

اهداف و بیانیه ماموریت شما است.

این ممکن است از طریق نقل قول های کوتاه، نورافکن کارکنان، یا از طریق استفاده انتخابی از تصاویری که شما را در هسته اصلی خود قرار می دهد، انجام شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *