اسمارت برد

اسمارت برد و تمام مشاغل!

چگونه فناوری اسمارت برد نوآوری و خلاقیت را به مشاغل بازمی گرداند

اسمارت برد،برخی از بهترین ایده‌های تیم‌های تجاری از جلسه طوفان فکری کلاسیک می‌آیند.هیچ چیز مانند جمع شدن با اعضای تیم در مقابل تخته سفید در حالی که در حال خوردن چند تنقلات است برای حل واقعی مشکلات و خلاقیت وجود ندارد.

زمانی که بین اعضای تیم فاصله وجود دارد، یا زمانی که حضور حضوری امکان پذیر نیست (مثلاً اگر اتفاقاً یک بیماری همه گیر جهانی را تجربه می کنید)، تکرار آن جادو می تواند دشوار باشد.

جلسات طوفان فکری یا برنامه‌ریزی بدون تخته وایت برد و میان وعده‌ها اغلب به یک جلسه زوم دیگر تبدیل می‌شوند.

سخت است که از پشت دیوار مستطیل های پر از مردم احساس الهام و اتصال داشته باشید.آنچه از دست رفته تعامل است.

اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش مانند داشتن توانایی چند نفر برای گرفتن نشانگر و مشارکت همزمان نیست.اسمارت برد ها این عنصر تعاملی را به مشاغلی که به دنبال بهبود ارتباط بین اعضای تیم به صورت مجازی هستند، بازمی گرداند.

در این مقاله، ما در مورد اینکه آنها چه هستند، چرا اینقدر عالی هستند و چگونه می توان یک مورد مناسب برای نیازهای خود را پیدا کرد، صحبت خواهیم کرد.

برد هوشمند چیست؟

تخته هوشمند گاهی اوقات به عنوان تخته هوشمند، تخته سفید الکترونیکی یا تخته وایت برد تعاملی هوشمند نیز شناخته می شود.

این ابزاری است که به اعضای یک تیم اجازه می دهد نه تنها محتوا را به اشتراک بگذارند، بلکه مستقیماً با همان محتوا با استفاده از ابزار، ماوس یا حتی انگشت تعامل داشته باشند.

ریشه های تخته هوشمند از کلاس درس می آید، جایی که می توان از یک تخته سفید تعاملی استفاده کرد تا به دانش آموزان اجازه دهد تا از راه دور با یکدیگر و معلمان خود تعامل داشته باشند.

چرا از برد هوشمند برای مدیریت پروژه استفاده کنیم؟

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *