کیوسک های لمسی و استند ها چگونه مخاطبان را به خود جذب میکنند؟

کیوسک لمسی چگونه علاقه مشتریان را به خود جلب کرده است؟

در پی همه‌گیری کرونا، همه ما به دریافت محصولات و خدمات بدون تعامل با انسان‌های دیگر با استفاده از استند ها عادت کرده‌ایم. نیاز همه ما به رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد. با برداشته شدن محدودیت ها، شاهد خرید حضوری بیشتری هستیم. با این حال، احتیاطات هنوز در نظر گرفته شده است. این همان چیزی است که کیوسک لمسی را به بخش مهمی از هر تجارت تبدیل می کند.

آیا از استند های لمسی در محل کار خود استفاده می کنید؟ باور کنید یا نه، مصرف‌کننده مدرن هر کجا که می‌رود انتظار دیدن آنها را دارد. بله، صفحه نمایش های لمسی راه های امنی برای تعامل با یک برند ارائه می دهند. اما آنها همچنین مزایای دیگری را به مشتریان ارائه می دهند.

 

  • آنها دسترسی به برند شما را بهبود می بخشند

آیا تا به حال در فروشگاهی بوده اید که فقط چند دقیقه به دنبال نماینده خدمات مشتری باشید؟ آزار دهنده است، اینطور نیست؟ با نصب کیوسک لمسی در محل کار خود، امکان آزار مشتریانی را که به دنبال کمی کمک هستند را از بین می برید. استند ها به بازدیدکنندگان فروشگاه شما این امکان را می دهند که فوراً موارد را پیدا کنند، از پیشنهادات ویژه مطلع شوند و به سؤالات مختلف آنها پاسخ داده شود.

روزنامه ای بریتانیایی اشاره می کند که فناوری کیوسک لمسی همچنین دسترسی افراد دارای معلولیت را بهبود می بخشد. آنها اشاره می کنند: “افراد با بینایی ضعیف می توانند روی علائم دیجیتال زوم کنند، اندازه متن و تصاویر را افزایش می دهند، و همچنین از فناوری های صوتی که متن را با صدای بلند می خوانند، بهره مند می شوند.”

 

  • آنها تعامل مشتری را افزایش می دهند

برخی از افراد فقط از تعامل با افراد دیگر خوششان نمی آید. این لزوماً به این معنی نیست که آنها دوستانه نیستند. فقط این است که، با ادامه بار بیماری همه گیر، بسیاری از مصرف کنندگان احساس راحتی بیشتری برای دریافت کمک از منابع غیر انسانی دارند. در بسیاری از موارد، کیوسک لمسی، خریداران را تشویق می کنند تا حتی بیشتر با فروشگاه هایی که بازدید می کنند، تعامل داشته باشند. مشتریان به جای اینکه «نه متشکرم» معمولی را به نمایندگان خدمات مشتری که کمک ارائه می‌دهند بگویند، بیشتر تمایل دارند از استند های لمسی کمک بگیرند.

خرده‌فروشان از صفحه‌نمایش علامت‌های دیجیتال خود برای افزایش تعامل مشتری استفاده می‌کنند. با ارائه اطلاعات درخواستی به مشتریان، فروشگاه‌های خرده‌فروشی به‌طور چشمگیری تجربه خرید مشتریان را بهبود می‌بخشند. استفاده از کیوسک لمسی سلف سرویس تعاملی در حال حاضر در فروشگاه های خرده فروشی رایج شده است. آنها تقاضای مشتریان برای ویژگی های تعاملی را برآورده می کنند و هنگام تصمیم گیری برای خرید آزادی ایجاد می کنند.

 

  • آنها تجربه مشتری را سرعت می بخشند

آیا تا به حال هنگام خرید عجله داشته اید؟ چه کسی نکرده است؟ هر مصرف کننده ای عاشق این نیست که برای خرید به فروشگاه برود. برای بسیاری، این وظیفه ای است که امیدوارند تا حد امکان کمتر از وقت روزهایشان را بگیرد. برای خریدارانی که عجله دارند، کیوسک لمسی رویایی هستند که به حقیقت می پیوندند. آنها نیازی به صرف وقت برای گفتگو با کسی ندارند. در عوض، آنها به سادگی دکمه های مناسب را لمس می کنند تا آنچه را که نیاز دارند به دست آورند و در راه هستند!

مشتریان به قیمت، کیفیت و خدمات اهمیت می دهند، اما برای زمان خود نیز ارزش قائل هستند. . استند های راه‌یابی سلف سرویس به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند سریع‌تر به جایی که می‌روند برسند. و این کار خود به نوعی جذب مشتری را انجام داده است.

 

در این مطلب سعی شد تا به شما دوستان درباره تاثیر کیوسک لمسی در دوران پاندمی گفته شود.  استفاده از استند های لمسی در یک فروشگاه میتواند علاوه بر مدرنیزه کردن فروشگاه، به جذب مخاطب، افزایش تعامل و رشد برند شما نیز ختم شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *