چگونه ویدئو وال خود را برای عملکرد بهتر ویدئووال تنظیم کنیم؟

چگونه ویدئو وال خود را راه اندازی کنیم؟

ویدئو وال برای جلب توجه و انتشار پیام شما در چندین نمایشگر عالی است! اتصال دستگاه ها به حساب کاربری شما یک چیز است، اما پیکربندی آنها به عنوان ویدئووال چیز دیگری است. در این مقاله نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

برای پیکربندی یک ویدئو وال، باید تمام دستگاه‌هایی را که می‌خواهید در دیوار در یک گروه دستگاه قرار دهید. مرحله بعدی این است که روی VWL Layout Manage، Settings و New کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر می شود که در آن باید نحوه جهت گیری نمایشگرهای خود را پر کنید. پس از انجام این کار، نمایشگرها اعدادی را نشان می دهند که باید آنها را در MagicINFO پر کنید. پس از این فرآیند می توانید به مرحله دوم بروید، یک الگو را در سراسر نمایشگرها پخش کنید و تنظیم را تأیید کنید.

ایجاد محتوا برای ویدئووال با روش مفید شما برای برنامه ریزی محتوا متفاوت است. این کار باید در WebAuthor انجام شود. با استفاده از ویدئو وال نمی توانید از گزینه لیست پخش در سمت چپ استفاده کنید. اگر می خواهید یک لیست پخش ایجاد کنید، باید این را هم در WebAuthor ایجاد کنید. در اینجا می‌توانید کل لیست پخش را به‌عنوان یک فایل LFD ایجاد کنید که می‌توانید دوباره برنامه‌ریزی کنید و آن را به صورت زنده ارسال کنید.

برای دریافت دید واضحی از نحوه پیکربندی یک ویدئووال و نحوه ایجاد محتوا برای آن، به راحتی این ویدیو را بررسی کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *