نکات ضروری ویدئو وال برای خرید یک پردازنده ویدئووال

نکات ضروری که هنگام سرمایه گذاری بر روی یک پردازنده ویدئو وال باید درنظر بگیرید

ممکن است ویدئو وال ها را در اتاق‌های کنترل، اتاق‌های همکاری، سالن‌ها یا آزمایشگاه‌ها دیده باشید، اما ویدئووال‌ ها نیز در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و مکان‌های ورزشی استفاده زیادی می‌شوند. از آنجایی که یک تصویر (یا فیلم) به اندازه 1000 کلمه ارزش دارد، ویدیووال ها بیشتر و بیشتر رایج می شوند. ویدئووال ها نه تنها برای تبلیغ تبلیغات، جذب مخاطبان و ارائه اطلاعات استفاده می شوند، بلکه به طور فزاینده ای برای نظارت بر امنیت، نظارت بر شبکه و عملیات مرکز اضطراری در صنایع مختلف مانند حمل و نقل، تاسیسات و معدن استفاده می شوند.

ویدئو وال ها از چندین نمایشگر تشکیل شده اند و برای اطمینان از همگام سازی آن نمایشگرها در کل یک ویدئووال، به یک پردازنده ویدئو وال نیاز دارند. یک پردازنده ویدئووال ورودی های متعددی را از منابع محتوای مختلف دریافت می کند و به آنها اجازه می دهد تا در هر ترتیب و اندازه ای که دلخواه هستند بر روی ویدئو وال نمایش داده شوند و چندین صفحه مستقل را به یک بوم بزرگ تبدیل کنند. پردازنده ویدئووال که به عنوان کنترلر آن نیز شناخته می شود، مغز پشت هر ویدیو وال مدرن است. بدون آن، هر منبع محتوا فقط در یک صفحه نمایش داده می شود. توانایی استفاده از کل بوم به صورت یکپارچه چیزی است که یک ویدیو وال را چه در سناریوهای اتاق کنترل و چه در فضاهای عمومی بسیار موثرتر می کند.

هنگام انتخاب یک پردازنده ویدئو وال چه چیزی باید بدانید؟

همانطور که در حال برنامه ریزی برای استقرار ویدئو وال بعدی خود هستید، در اینجا چیزی است که باید هنگام انتخاب پردازنده ویدئووال مناسب باید دنبال آن باشید:

  1. مقیاس پذیری و انعطاف پذیری
  2. کارایی
  3. هر منبع به هر صفحه نمایش
  4. راه اندازی و عملیات آسان

از آنجایی که پردازنده ویدئو وال یکی از حیاتی ترین اجزای مستقر در ویدئووال است، برای انتخاب مناسب آن زمان بگذارید. همانطور که در بالا توضیح داده شد، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

℘  درک اینکه از چه فناوری برای برنامه خاص خود استفاده کنید، کلید موفقیت شما خواهد بود.  
‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *