مزایای استفاده از کنترلر ویدئو وال چیست؟

مزایای استفاده از کنترلر ویدئو وال چیست؟

در مطلب قبلی سعی داشتیم تا شما دوستان عزیز را با کنترلر دستگاه ویدئو وال آشنا کنیم و کلیتی از کار به شما بدهیم. حال در این مطلب میخواهیم تا به شما دوستان عزیز مزیت های استفاده از کنترلر ویدئووال را بگوییم تا شما را در استفاده هرچه بهتر از ویدئو وال خود راهنمایی کنیم. مزایای استفاده از کنترلر ویدئو وال چیست؟

 

  • 1. هیچ محدودیتی برای رزولوشن وجود ندارد 

وضوح یک مفهوم بسیار مهم در امر تصویر سازی است. همه چیز به تعداد پیکسل‌های موجود برمی‌گردد، ما آن را «نمایش واقعی» می‌نامیم: هرچه تعداد پیکسل‌ها روی صفحه‌نمایش بیشتر باشد و تراکم پیکسل ها بیشتر باشد، تصویر دقیق‌تر و کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد. به راحتی می توان فهمید که چرا کنترلرهای ویدئو وال در ایجاد تأثیر بصری بر اساس این مفهوم بسیار کارآمد هستند. هنگامی که یک ویدئووال با یک سری صفحه نمایش با کیفیت بالا می سازید، وضوح تصویر به تدریج افزایش می یابد. یک ویدئو وال تنها زمانی می تواند به طور موثر محتوای با وضوح بالا را بدون کاهش کیفیت نمایش دهد که از پشتیبانی یک واحد پردازش سیگنال دیجیتال قدرتمند، یعنی یک پردازنده ویدئووال بهره مند شود.

 

  • 2. پردازش سیگنال بسیاری از منابع با فرمت های مختلفمزایای استفاده از کنترلر ویدئو وال چیست؟

اتصال و ظرفیت برای گرفتن منابع مختلف روی یک صفحه نمایش یا پروژکتور محدود است. آنها می توانند با تعداد محدودی دستگاه ارتباط برقرار کنند و هر صفحه فقط می تواند یک منبع خاص را در یک زمان نمایش دهد. برای غلبه بر این محدودیت ها به یک پردازنده ویدئووال نیاز است تا یک ویدئو وال بتواند همزمان چندین جریان از منابع مختلف و انواع منبع را در هر اندازه، پیکربندی یا نسبت ابعادی که مورد نظر است، در سراسر سطح منطقی واحدی که توسط مانیتورهای متعدد به هم متصل شده اند نمایش دهد.

 

  • 3. ظرفیت پردازش و عملکرد 

کنترل‌کننده‌های حرفه‌ای رده بالا بسیاری از مزایای دیگر مانند امکان فعال کردن دسترسی به اینترنت را به ارمغان می‌آورند که امکان نمایش منابع زنده وب روی ویدئووال یا سایر برنامه‌ها مانند ساعت، داشبورد یا پیام‌های اضطراری را به طور همزمان فراهم می‌کند. علاوه بر آن، آنها می توانند هر دو منبع بیس باند و IP را ترکیب کرده و آنها را در هر نقطه از نمایشگر نمایش دهند. برخی حتی با طراحان کنترل پنل ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهند دکمه‌هایی را روی هر رایانه یا تبلتی طراحی کنید که به کاربران اجازه می‌دهد با یک کلیک ساده یک دکمه، طرح‌بندی ویدئو وال را تغییر دهند. کنترلر ویدئووال مناسب می تواند انعطاف پذیری بالایی را ارائه دهد و به عملکرد پردازشی باورنکردنی دست یابد، که در نتیجه تعداد بی نهایت پیکربندی سفارشی برای تجسم های تاثیرگذار و موثر ایجاد می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *