تفاوت ویدئو وال با دیوار LED چیست؟

دیوارهای LED یا ویدئو وال ها؟

  • دیوار ال ای دی در مقابل ویدئو وال: مزایای دیوار ال ای دی

آیا می‌توانید یک کنسرت یا جشنواره را بدون نگاه کردن به نمای نزدیک از چهره‌های عرق‌زده نوازندگان روی دیوارهای LED غول‌پیکر کنار صحنه تصور کنید؟ یا یک غرفه در نمایشگاه بدون دیدن کلیپ ها یا سوسو زدن لوگوی شرکت در پس زمینه؟ احتمالاً نه، زیرا امروزه نمایش تصاویر و مطالب ویدیویی جزئی از هر نوع رویدادی است. این به جو خاص و موفقیت آنها می افزاید. چه در یک نمایشگاه، یک ارائه یا یک رویداد تفریحی درحال برگذراری باشد. پشتیبانی بصری ارائه شده توسط نمایشگرها در حال حاضر به خوبی تثبیت شده است و استادیوم های ورزشی، زمین های جشنواره و بسیاری موارد دیگر را متحرک می کند. چندین احتمال برای تحقق فنی وجود دارد، به عنوان مثال. دیوارهای LED و ویدئووال کلاسیک. طبق معمول، امکانات مختلف مزایا و معایب متفاوتی را ارائه می دهند. در این مقاله می خواهیم به مزایای دیوارهای LED نسبت به ویدئو وال ها بپردازیم.

  • تصویر کلی منسجم بدون نوارهای سیاه

یک ویدئووال، که متشکل از چندین صفحه نمایش LCD است، یک ویژگی مهم دارد: نوار مشکی که در آن صفحه ها در کنار هم قرار می گیرند. این نوار تصویر کلی را مختل می کند و آن را به بخش های کوچک جداگانه تقسیم می کند. حتی یک عکس باشکوه نیز به دلیل نوارهای سیاه نتوانست جلوه های خود را به طور کامل توسعه دهد.

در اینجا، دیوارهای LED یک مزیت حیاتی دارند. اگرچه آنها همچنین دارای ماژول ها و کابینت های تکی هستند، اما برای بیننده قابل مشاهده نیستند، زیرا کابینت های تک هیچ میله ای را که محفظه ها را به هم متصل می کند نشان نمی دهند. بنابراین، می توان تصویر را به صورت کلی مشاهده کرد و تأثیری بر بیننده خواهد گذاشت.

  • تعمیر سریع در صورت خرابی

اگر یکی از صفحه های LCD ویدئووال ها خراب شود، تصویر کلی از بین می رود. کل بخش تصویر سیاه می ماند یا نوع دیگری از اختلال را نشان می داد. سپس صفحه جدید باید کالیبره شود تا آن را با روشنایی و رنگ سایر صفحه‌ها تطبیق دهد. این به معنای کار زیاد است و صبر می خواهد.

به ندرت اتفاق می افتد که دیوارهای LED دچار مشکل شوند. اگر دیود یک دیوار LED شکسته شود، یعنی یکی از لامپ های بسیار کوچک روی دیوار، احتمالاً حتی متوجه آن نمی شوید و تصویر کلی مختل نمیشود. با این حال، در صورتی که خرابی مزاحم بود، یا بیش از یک دیود شکسته شد، تعویض کابینت یک روش سریع و آسان خواهد بود.کابینت ها قبلاً از نظر رنگ و روشنایی با یکدیگر هماهنگ شده اند، بنابراین کالیبراسیون خسته کننده و وقت گیر لازم نیست.

  • دیوار بزرگ، بزرگتر میخواهید؟ انتخاب شما LED باشد

اندازه آشکارا چشمگیر است. به معنای واقعی کلمه مزیت بزرگ کابینت های LED در انعطاف پذیری آنها نهفته است. بنابراین، علاوه بر دیوارها به اشکال مختلف، به ویژه ساخت و سازهای بلند و باریک یا پلکانی امکان پذیر است. در این مورد، درک در مقایسه با ویدئو وال های بزرگ آسان است. و تقاضا برای دیوارهای ترجیحا بزرگ افزایش می یابد.

  • دیوارهای LED در حال افزایش است

مشتریان بیشتر و بیشتر از دیوارهای LED به جای ویدئووال کلاسیک استفاده می کنند. دیوارهای LED در حال افزایش هستند. امیدواریم بتوانیم با این مقاله به شما نشان دهیم که دیوارهای ال ای دی چه مزایایی نسبت به ویدئو وال ها دارند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *