با افزایش محبوبیت محتوای دیجیتال پویا، دنیای تجارت از تابلوهای دیجیتال تعاملی و در مقیاس بزرگ استقبال می کند. اما این به چه معناست و چگونه می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید؟ توضیحاتی در مورد اینکه دیجیتال ساینج چیست، نمونه هایی از آن در حال استفاده و چگونه می توانید راه حل مناسب برای کسب و کار خود بیابید، در ادامه بخوانید.
-
دیجیتال ساینج چیست؟
دیجیتال ساینج، که گاهی علامت الکترونیکی نیز نامیده میشود، به فناوریهای نمایشی مانند دیوارهای LED (یا همان ویدئو وال ها)، پروجکشن و LCD برای نمایش واضح صفحات وب، ویدیوها، مسیرها، منوهای رستوران، پیامهای بازاریابی یا تصاویر دیجیتال اشاره دارد.
-
نمونه هایی از تابلوهای دیجیتال
دیجیتال ساینج می تواند برای ارائه اطلاعات عمومی، انتقال ارتباطات داخلی یا به اشتراک گذاری اطلاعات محصول برای افزایش خدمات مشتری، تبلیغات و شناخت برند مورد استفاده قرار گیرد. این یک راه قدرتمند برای تأثیرگذاری بر رفتار و تصمیم گیری مشتری است، در حالی که تجارب مصرف کننده را از طریق صفحه نمایش های تعاملی افزایش می دهد.
-
تبلیغات
دیجیتال ساینج ها مکانی عالی برای ارائه تبلیغات برای محصولات، خدمات، رویدادها و فروش هستند. از آنجایی که صفحههای چند رسانهای علاوه بر گرافیکهای چرخشی، از ویدئو و انیمیشن استفاده میکنند، تبلیغکنندگان میتوانند محتوای تابلوهای دیجیتال حاوی تبلیغات ثابت، نمایش محصول یا توصیفات ویدئویی را در خود جای دهند. تنظیمات خردهفروشی یکی از رایجترین مکانهایی است که در آن دیجیتال ساینج ها را میبینید.
-
ارائه خدمات
در حالی که منوهای کاغذی یا نمایشگرهای ثابت هنوز رایج هستند، کسب و کارها می توانند خدمات ارائه شده خود را هنرمندانه در نمایشگرهای دیجیتال فهرست کنند. با دیجیتال ساینج ها، رستوران ها، سالن ها، اسپاها، تعمیرگاه های خودرو و استودیوهای تناسب اندام می توانند محتوا و اطلاعات چرخشی را روی دیوارها، پنجره ها یا یک صفحه دیجیتال خیره کننده ارائه دهند.
-
نقل قول های الهام بخش
دیجیتال ساینج نباید یک تبلیغ باشد. شما می توانید با محتوای حاوی نقل قول های معروف به مشتریان بالقوه خود اطلاع رسانی، سرگرم و الهام ببخشید. با نقل قول های الهام بخش، می توانید دیجیتال ساینج خود را جذاب تر کنید – که فوراً روحیه بازدیدکنندگان شما را بالا می برد. سازمان هایی مانند سالن های ورزشی، موسسات بهداشتی و سلامتی و دفاتر باز می توانند از نقل قول های الهام بخش برای افزایش بهره وری و ایجاد محیطی دلپذیر استفاده کنند.
-
فرم ها و بازی های تعاملی
چه کسی گفته است که صفحه نمایش های دیجیتال فقط برای نمایش اطلاعات خاص باید به دیوار محدود شود؟ به کاربران اجازه کنترل و تعامل با آنها را بدهید. با تابلوهای دیجیتال تعاملی، کاربران می توانند محتوا را انتخاب کنند، بازی کنند و حتی در خبرنامه های ایمیل مشترک شوند. به این ترتیب، می توانید اطلاعات کلیدی (که می توانید برای بازاریابی خود از آنها استفاده کنید) از مهمانان جمع آوری کنید.
-
جریان ها و اخبار رسانه های اجتماعی
دنیای آنلاین را با تابلوهای دیجیتال یکپارچه رسانه های اجتماعی وارد دفتر کنید. صفحهها را با فیدهای فیسبوک، توییتر و اینستاگرام خود همگامسازی کنید و یادداشتهای هشتگ را به صورت هنرمندانه ای تنظیم کنید تا برند خود را به دنیای واقعی سوق دهید. طرفداران فرصتی برای مشاهده مشارکت آنها در زمان واقعی پیدا می کنند و محتوای شما به منبع اطلاعاتی مورد استقبال تبدیل می شود.
-
یادداشت های شرکت برای شناخت
بهجای ارسال ایمیل یا یادداشتهای کاغذی، میتوانید بهروزرسانیها را از طریق دیجیتال ساینج های نصبشده در قسمتهای کارمندان از جمله سالنها و اتاقهای استراحت به اشتراک بگذارید. این نه تنها سریع و کارآمد است، بلکه ارتباطات و روحیه محل کار را بهبود می بخشد. در مقایسه با اسناد متنی سنگین، مردم تمایل بیشتری به محتوای جذاب و مبتنی بر بصری دارند. وقتی با ابزارهایی مانند Hoopla جفت شوند، تیمهای فروش میتوانند مرتباً رتبهبندی خود را در صفحه بزرگ بررسی کنند. وقتی یک معامله بسته می شود، همه می دانند!
-
تقویم و برنامه رویدادها
هتلها، مراکز خرید، دانشگاهها، دفاتر، پارکهای موضوعی و امکانات مراقبتهای بهداشتی میتوانند از محتوای دیجیتال برای ایجاد تقویمهایی استفاده کنند که برنامههای رویداد یا کاری و همچنین زمانهای قرارهای آینده را به اشتراک بگذارند. این باعث می شود بازدیدکنندگان در مورد فعالیت های روزانه مطلع شوند و در عین حال در زمان کارکنان شما که قبلاً صرف سؤالات فیلدینگ شده اند صرفه جویی می کند.
-
نقشه ها (شما اینجا هستید!)
بسیاری از سازمانهای بزرگ نقشههای ثابتی دارند که افراد را به مقصد هدایت میکند. با این حال، این نقشه ها انعطاف پذیری مطلوب را ارائه نمی دهند. آنها باید هر زمان که تغییرات ایجاد می شود به روز شوند و دوباره منتشر شوند و فقط اطلاعات ثابت و استاندارد شده را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.
نقشه های دیجیتال راهیابی قابل اعتماد، همه کاره و مقرون به صرفه هستند. میتوانید نقشههای خود را در زمان واقعی بهروزرسانی کنید و از ابزارهای تعاملی استفاده کنید که دستورالعملهای سفارشیشده را بر اساس ورودی مشتری ارائه میدهند.