مبنا رایانه کیان

جستجو
مانیتور صنعتی جی پلاس

اسمارت برد جی پلاس

اسمارت برد جی پلاس

بررسی تخصصی و فنی

ویدئو وال و اسمارت برد جی پلاس

  • تکنولوژی به روز
  • نمایشگر با کیفیت

تخته هوشمند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی زندگی افراد دستخوش تغیبرات زیادی شده و در جهت پیشرفت و دقت بالای انجام کار ها شده است.با روی کار اومدن ابزارهای دیجیتالی کیفیت انجام کارهای ما هر روزه بیشتر و از اتلاف وقت جلوگیری کرده است.از این رو یکی از حوزه هایی که دچار تغییر شده آموزش بوده همینطور که تمام افراد در دوران مدرسه با تخته سیاه یا تخته وایت برد کار کرده اند که دارای مشکلات زیادی بود مثل  کمبود مکان برای نوشتن نظافت مشکل و…از این رو که در سیستم آموزش خلا احساس می شد.نیاز به بر طرف کردن این مشکلات بود و حتی اضافه کردن امکاناتی  به آن نیز بود.

تخته سیاه هوشمند، اسمارت برد جی پلاس گجت جایگزین تخته سیاه سنتی یکی از ابزارهایی است که برای دنیای آموزش و پر کردن این خلا پیشنهاد میشود.

تخته هوشمند مناسب مدرسه!

تخته هوشمند جی پلاس دارای قلم هوشمند است که کار با تخته سیاه رو برای کاربران یادآوری میکند.
و همچنین دارای امکانات زیادی همچون ذخیره اطلاعات تغییر رنگ ،کشیدن اشکال مختلف با دقت بالا می باشد. مناسب برای انجام کارهای روزانه مربوط به مدارس می باشد.

 تخته هوشمند؟از خصوصیات بسیار کاربردی این محصول اگر میخواهید روی قسمتی از صفحه تمرکز کنید کل صفحه خاموش و آن قسمت با وضوح بیشتری نمایش داده می شود.
تخته هوشمند جی پلاس ابزار کاربردی برای ادارات و سازمان ها از سری امکانات اسمارت برد جی پلاس قابلیت نظر سنجی هوشمند است چطور؟
فرض کنید سوالی برای نظر سنجی مطرح شده و ما نیاز به مشارکت تمام افراد حاضر در جلسه داریم در همین حال افراد با اسکن QR کد میتوانند در نظر سنجی شرکت کنند و روند کار با سرعت ببشتری انجام بشود.

برد هوشمند جی پلاس دارای پردازنده  ARM A73+ A53, Quad Core 1.5GHzو از گرافیک Mali G51 بهره مند شده.دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگ رم می باشد. نمایشگر این محصول در ۳ ابعاد به اندازه “65 “75 “86 عرضه شده تا نیاز هر کاربری رو بر طرف کند. رزولوشن اسمارت برد جی پلاس 3840 در 2160 که کیفیت 4k رو به ارمغان میاورد و نقطه تمایز این تخته هوشمند مات بودن صفحه نمایشگر آن می باشد که مقدار زیادی از انعکاس نور را کاهش می دهد. سیستم عامل این اسمارت برد اندروید نسخه ۸ می باشد و همچنین میتوان سیسستم عامل های دیگر بر روی این دستگاه نصب کنیم. فراموش نکنیم کاربران برند اپل هم نیز امکان اتصال به این گجت رو دارند.
 اسمارت برد جی پلاس با گارانتی گلدایران به بازار عرضه شده و توسط افراد با تجربه و قابل اعتماد این برند در محیط کاربری شما نصب خواهد شد و دارای ۱۸ ماه گرانتی و ضمانت گلدیران می باشد پس با خیال راحت میتوان از این تلوزیون هوشمند استفاده کرد.
یکی دیگر از مهمترین امکانات یک اسمارت برد، درگاه های ارتباطی است، پورت های ارتباطی ورودی و خروجی (USB) و (HDMI) و درگاه های خروجی (VGA)، (DP) و (LAN) جهت اتصال این برد هوشمند به دستگاه های مجهز به پورت های فوق تعبیه شده اند.
اسمارت برد جی پلاس امکانات کاملی همچون کامپیوتر و لپ تاپ و نیز اسکرین شات پشتیبانی از زبان فارسی شخصی سازی اشتراک گذاری و… نیز برخوردار است.

اگر قصد مشاهده و خرید اسمارت برد جی پلاس را دارید روی این متن کلیک کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *