نکات آموزشی ویدیو وال

بخش دوم نکاتی که باعث میشوند ویدئو وال شما کار خود را انجام ندهد

با بخش دوم نکاتی که باعث میشوند ویدئو وال شما کار خود را انجام ندهد همراه شما مخاطبان گرامی هستیم. اگر تابحال بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید، پیشنهاد میکنیم که بخش اول این مقاله را از این لینک مشاهده بکنید تا از ویدئووال خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

 

  • درک نکردن فضای بین پیکسل ها، فاصله مشاهده و وضوح صفحه

فاصله بین پیکسل ها، که به فاصله مرکز یک پیکسل LED تا مرکز پیکسل LED بعدی که بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود، اشاره دارد و به طور مستقیم با وضوح نمایشگر شما مرتبط است، کلید یک تجربه تماشای خوب است.
گام پیکسل در تعیین حداقل فاصله دید لازم برای یک تصویر واضح مهم است. یک گام پیکسل کوچکتر، یک ویدئووال با وضوح بالاتر ایجاد می کند که بیننده می تواند نزدیکتر به آن بایستد و همچنان محتوا را به وضوح ببیند. هر چه گام بالاتر باشد، فاصله دید مورد نیاز بیشتر است. بنابراین، آیا شما نمی خواهید همیشه گام پیکسل کمتری داشته باشید؟ نه لزوما.
با داشتن فاصله پیکسلی کوچکتر، تعداد پیکسل های منفرد را در یک نمایشگر افزایش می دهید. به عنوان مثال، یک ویدئووال بزرگتر از 100 اینچ با گام 4 میلی متری می تواند به راحتی بیش از 200,000 پیکسل داشته باشد. یک گام 6 میلی متری روی نمایشگر با همان اندازه کمتر از 100,000 خواهد بود. با افزایش پیکسل ها، هزینه ها نیز افزایش می یابد. خوشبختانه، اگر قرار نیست مخاطبان شما دقیقاً در کنار صفحه بایستند، می‌توانید فاصله پیکسل‌های خود را کاهش دهید و در بودجه خود صرفه‌جویی کنید.

 

  • عدم درک درست از روشنایی و توان ویدئو وال

هنگام اجاره یا خرید یک ویدئووال، مهم است که سطح روشنایی را در نظر بگیرید. اول از همه، آیا رویداد شما داخلی خواهد بود یا بیرون؟ اگر روشنایی به درستی تنظیم نشود، نور مستقیم خورشید می تواند اثرات بسیار مخربی بر کیفیت مشاهده داشته باشد. به همین ترتیب، اگر صفحه نمایش در شب یا زمانی که چراغ ها خاموش هستند بیش از حد روشن باشد، بینندگان می توانند چشمان خود را تحت فشار قرار دهند. در زیر دستورالعمل هایی برای تعیین نیازهای nit (nit واحد اندازه گیری روشنایی LED است):

  1. روشنایی فضای داخلی: 1000 تا 1500 نیت
  2. روشنایی فضای باز: 2000 تا 3000 نیت
  3. روشنایی فضای باز در زیر نور مستقیم خورشید: پانل های LED ممکن است به خروجی بیش از 5000 نیت نیاز داشته باشند.

    هنگامی که با روشنایی بیشتر سروکار دارید، با نیازهای انرژی بالاتر نیز سروکار دارید. اکثر ویدئو وال ها نیازهای برق مختلفی دارند. فرض کنید یک پانل 4 میلی متری در فضای باز دارید که برای هر پنج پنل به یک قطع کننده 20 آمپری نیاز دارید. بنابراین، برای یک ویدئووال که عرض آن شش پنل و ارتفاع آن پنج پانل است، شش بریکر 20 آمپری نیاز دارید.

 

  • عدم کار با یک ادغام ساز سیستم با تجربه

هنگامی که بهترین ویدئووال را برای نیازهای رویداد خود انتخاب کردید، به فردی با تجربه کار با نمایشگرها نیاز خواهید داشت. این متخصصان فناوری می‌توانند به شما در نصب و راه‌حل‌های مناسب نصب، کالیبراسیون و تراز صفحه نمایش، آزمایش و رفع هرگونه محتوای بهینه‌شده ضعیف و همچنین پاسخگویی در صورت بروز بحران فناوری به شما کمک کنند. مگر اینکه تجربه کار با ویدئووال ها را داشته باشید، ممکن است رویداد خود را در معرض خطر خرابی نمایش قرار دهید که فاجعه‌بار خواهد بود.
علاوه بر این، ممکن است بخواهید از یک متخصص نصب کمک بگیرید. از آنجایی که ویدئو وال ها به روش های منحصر به فردی نصب می شوند، در کنار سایر کارهای نصب، زمان آسان تری با سرویس، نگهداری و تراز کردن نمایشگر خواهند داشت.

 

  • استفاده نکردن از قابلیت تعامل ویدئو وال

در حالی که یک ویدیو وال تعاملی یک ضرورت نیست، می‌تواند یک تجربه عالی برای کاربر نهایی ایجاد کند و تعامل رویداد را افزایش دهد. می‌توانید تعامل را در یک ویدئووال، یا با استفاده از نمایشگر لمسی یا از طریق برنامه‌ای روی دستگاه تلفن همراه که محتوا را تقویت می‌کند، پیاده‌سازی کنید.
به عنوان یک هماهنگ کننده رویداد فنی، وظیفه شماست که تنظیمات ویدئو وال خود را از دید مخاطبان مورد نظر مشاهده کنید. آنها چگونه از تعامل دیوار بهترین بهره را خواهند برد؟ انواع محتوایی را که بر روی ویدئووال نمایش داده می‌شود در نظر بگیرید – چه نمایش محصول مجازی، برنامه‌نویسی شبکه داخلی، فید رسانه‌های اجتماعی، پیشرفت‌های صوتی و تصویری یا تصاویر ثابت یا هر محتوای دیگر، همه آنها را از نظر مشتری در نظربگیرید.
علاوه بر این، از خود بپرسید که آیا لمس، به ارزش محتوا می افزاید یا خیر. بسته به محل نصب و نوع محیط، ممکن است برای بعضی ها طاقت فرسا باشد. گزینه دیگر، نصب یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر در جلوی ویدئووال برای تعامل کمتر طاقت فرساست و ویدئو وال را به عنوان نمایشگر اصلی و صفحه نمایش کوچکتر را برای تعامل نشان میدهد.

 

 

مبنا رایانه کیان

امید است که با بیان این نکات، شما دوستان عزیز را برای داشتن تجربه ای بهتر در استفاده از ویدئو وال ها، همراهی کرده باشیم. تمامی این مطالب بطور اختصاصی توسط تیم مبنا رایانه کیان برای راهنمایی شما عزیزان تهیه شده اند. با ثبت نظرات خود، ما را در مسیر پیشرفت همراهی کنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *