ویدئو وال ام آر کی

با ویدئو وال GVL-55MH35 آشنا شوید

معرفی ویدئو وال جی پلاس GVL-55MH35

ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-55MH35 یکی از ویدئو وال های خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار است که در اندازه 55 اینچ (به طور دقیق تر 54.64 اینچ) عرضه شده و کارایی بالایی در محیط های مختلف دارد. شما می توانید از این ویدئو وال برای نمایش پیوسته تصاویر در ابعاد بزرگ در مکان هایی مانند سازمان ها و ارگان ها، مراکز کنترل شهری، اتاق کنترل مراکز صنعتی، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری، مجتمع های تجاری، مراکز خرید، پاساژها، سالن های کنسرت، لابی سینماها و هتل ها، بانک ها و… استفاده کنید. ویدئو وال جی پلاس GVL-55MH35 از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی برخوردار است و از شدت روشنایی بسیار مطلوبی نیز بهره می برد. ضمن اینکه این محصول دارای دوام و مدت کارکرد بالایی نیز هست و نیازهای شما را برای مدتی طولانی برطرف می کند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و مشخصات ویدئو وال 55 اینچ جی پلاس GVL-55MH35 با ما تا انتهای متن همراه باشید

پورت DVI۱ عدد خروجی و ورودی
توان مصرفی۱۸۰ وات
رزولوشن صفحه نمایش1920×1080 پیکسل (Full HD)
زاویه دیدعمودی و افقی ۱۷۸ درجه
سایز مانیتور۵۴.۶۴ اینچ
شدت روشنایی700 cd/m2
شرایط آب و هوایی مورد استفادهمحدوده دمایی عملکرد: صفر تا ۴۰ درجه سانتی گراد محدوده رطوبتی عملکرد: ۲۰ تا ۸۵ درصد
عرض قاب۳.۵ میلی متر
کارکردحداقل ۵۰ هزار ساعت
کارکرد روزانه۲۴ ساعت
کنتراست۱۴۰۰:۱
مدت زمان پاسخگویی۸ میلی ثانیه
مناسب برایمراکز اداری، سازمان ها، اتاق های کنترل و مانیتورینگ ،مراکز صنعتی، بانک ها، فرودگاه ها، مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز ورزشی، هتل ها
نسبت تصویر۱۶:۹
نوع پنلLG IPS
نوع مانیتورویدئو وال
ورودی و خروجی پشتیبانی شدهHDMI In (x2), DP In, VGA In, DVI-D In, DVI-D Out, USB, RS232 In, RS232 Out
وزن۲۷.۲ کیلوگرم
ابعاد۶۸۴×۱۲۱.۸۵×۱۲۱۳.۴ میلی متر
فاصله گپ (Bezel)۳.۵ میلیمتر

این نمایشگر صنعتی با نمایشگر ۵۴.۶۴ اینچی خود تصاویری با کیفیت را به مخاطبان ارائه میدهد. برای آن دسته از کاربرانی که کیفیت تصاویر برایشان اهمیت بالایی دارد، این نمایشگر بسیار ایده آل و مناسب است.

  • طراحی و کیفیت ساخت

این نمایشگر صنعتی از لحاظ کیفیت ساخت به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند و دارای بدنه ای فلزی است. از این رو مقاومت بالایی در برابر ضربه و زنگ زدگی دارد.

 

  • مشخصات فنی

این نمایشگر صنعتی جی پلاس قادر به نمایش نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ در تصاویر است و قابلیت نمایش رنگ ها را به صورت زنده دارد و نور بالایی به شما بدهد. ضمن اینکه با نسبت کنتراست ۱۴۰۰:۱ سایه روشن ها و نواحی تیره در تصاویر را با کیفیت بالا نمایش میدهد.

 

  • جمع بندی

در مجموع این نمایشگر صنعتی دارای قابلیت های متعددی بوده و برای نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدیویی در مراکز عمومی مناسب می باشد. پشتیبانی از تصاویر کامل، روشنایی ایده آل و طول عمر بالا همگی بخشی از ویژگی هایی است که موجب محبوبیت این ویدئو وال در میان کاربران شده است که شما میتوانید آن را از شرکت مبنا رایانه کیان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *