برد هوشمند

استقبال از فناوری برد هوشمند در کلاس درس

اسمارت برد یا برد هوشمند

ممکن است تعدادی از معلمان هنوز از مزایای استفاده از فناوری هوشمند در کلاس های درس آگاه نباشند. 

یکی از پرکاربردترین قطعات فناوری هوشمند آموزشی، تخته‌های هوشمند هستند – تخته‌های سفید تعاملی که به دانش‌آموزان فرصت یادگیری مستقل و مشارکتی را می‌دهند.

 با این حال، با توسعه فناوری ابری، بردهای هوشمند استاندارد در حال منسوخ شدن هستند. تخته سفید آنلاین مشارکتی جایگزین ارزان قیمتی برای بردهای هوشمند دیجیتال استاندارد است.

این مقاله هم مزایای کلی استفاده از بردهای هوشمند در کلاس های درس و هم مزایای خاص بردهای هوشمند آنلاین نسبت به فناوری استاندارد را نشان می دهد.

در اینجا فهرستی از برخی از مهم ترین مزایای استفاده از بردهای هوشمند در کلاس های درس آورده شده است.

افزایش تجربه یادگیری دانش آموزان با برد هوشمند

فناوری تخته هوشمند با نمایش عناصر بصری، تجربه یادگیری غنی را فراهم می کند. یادگیرندگان بصری می توانند صفحه نمایش/تخته طرح ریزی را مشاهده کنند.

در حالی که زبان آموزان تاکتیکی می توانند با لمس صفحه تبلت یا لپ تاپ یاد بگیرند.

هوشمند به معنای تعاملی است

تحقیقات مکرراً نشان داده است که دانش‌آموزان زمانی که درگیر استفاده از دست‌ها هستند یا با دست‌های خود لمس می‌کنند، بهتر یاد می‌گیرند.

به عبارت دیگر، یادگیری عملی تعامل با برد هوشمند به دانش آموزان امکان نوشتن و کشیدن با لمس قلم یا انگشت را می دهد.

روی سخنرانی ها تمرکز کنید

دانش‌آموزان می‌توانند از یادداشت‌های معلم که روی صفحه نمایش داده می‌شود استفاده کنند و آنها را ذخیره کنند یا از طریق ایمیل ارسال کنند.

با برد هوشمند آنها نیازی ندارند که آنها را به تنهایی انجام دهند، که به آنها امکان می دهد بهتر روی محتوای سخنرانی ها تمرکز کنند.

همکاری

احتمالاً مهمترین مزیت فناوری برد هوشمند نسبت به برد سنتی، توانایی همکاری است. دانش‌آموزان می‌توانند همزمان روی یک بوم بنویسند یا نقاشی کنند، بنابراین خلاقیت را تحریک می‌کنند.

دسترسی به منابع آنلاین راحت با برد هوشمند

دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند به راحتی از طریق لپ‌تاپ یا تبلت به طیف گسترده‌ای از منابع آنلاین دسترسی پیدا کنند که برای سخنرانی‌های تعاملی یا کارهای مدرسه مشترک ضروری است.

برای دیدن مقالات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *