ویدئو وال ها در صنعت آینده

آینده ویدئو وال ها

آیا تا بحال به این موضوع فکرکرده اید که آینده چه برنامه ای برای صنعت ویدئو وال ها درنظر گرفته است؟ آیا تا بحال به آینده صنعت ویدئووال فکر کرده اید؟ بیایید نگاهی به احتمالات اجمالی بیندازیم.

  • مقرون به صرفه بودن بیشتر = دسترسی بیشتر به ویدئووال

در حالی که ویدئو وال ها سال‌ها در صنعت بوده‌اند، در دهه آینده، همه چیز درباره دسترسی و مقرون به صرفه بودن آنها خواهد بود.

به لطف پیشرفت های اخیر در فناوری، قیمت LED ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است، به این معنی که صفحه نمایش های LED در حال حاضر در بسیاری از موقعیت ها و صنایعی که فقط چند سال پیش از بودجه موجود خارج بودند، مقرون به صرفه هستند.

کاهش هزینه ها و مجموعه ابزارهای بهبود یافته که برای بخش های فناوری اطلاعات آشنا و راحت هستند، به بسیاری از متخصصان رویداد این شانس را می دهد که ویدئووال ها را در تمام رویدادهای خود مستقر کنند.

ویدئو وال ها در صنعت آینده
با این حال، در حالی که هزینه ها کاهش یافته است، نمیشود تا برای همیشه به کاهش خود ادامه دهند. خبر خوب این است که هم نوآوری‌های شبکه و هم نوآوری‌های ابری نقش‌های کلیدی در کاهش هزینه‌های کنترل‌کننده‌های ویدئو وال داشته‌اند، و هنوز جا برای ادامه کاهش هزینه‌های کنترل‌کننده ویدئووال وجود دارد.
این امر هم تولیدکنندگان و هم خریداران را از سخت افزار اختصاصی و کابل کشی سخت دور می کند و یک زیرساخت شبکه استانداردتر را در سراسر صنعت ایجاد می کند. در واقع، مدیریت ابری و سایر ویژگی‌های پیشرفته در حال حاضر در برخی از گوشه‌های بازار ظاهر می‌شوند. امتیاز قیمت پایین تر به بسیاری از سازمان ها کمک می کند تا در فناوری ویدئووال نسبت به نمایشگرهای سنتی سرمایه گذاری کنند تا تأثیر بصری بیشتری ارائه دهند.

 

  • نمایش محتوای رویداد به روش های جالب تر

همه ما می دانیم که هنگام بکارگیری یک ویدئو وال، محتوا واقعاً مهم است. تجربه‌های همه جانبه در محیط نمایش امروزی به یک امر عادی تبدیل شده‌اند و ویدئو وال مرزها را در مورد نحوه ارائه محتوا به شرکت‌کنندگان در رویداد جابجا می‌کنند.

برای مثال، به عنوان بخشی از توسعه مجدد و تغییر نام موزه علوم میامی به موزه علوم پاتریشیا و فیلیپ فراست در میامی، آنها یک تجربه صوتی و تصویری تعاملی 60 فوتی در 10 فوتی ایجاد کردند. همانطور که بازدیدکنندگان به سمت ویدئووال می روند، به بخشی مجازی از محیط "زیر آب" تبدیل می شوند، با ماهی ها، لاک پشت ها، دلفین ها و کوسه ها که به حرکات بازدیدکننده واکنش نشان می دهند. این هزینه بسیار کمتر از ساخت یک آکواریوم واقعی با ظرفیت 100000 گالن با حیوانات زنده است و همچنان اهداف آنها را برای الهام بخشیدن به شگفتی و گسترش علم برآورده می کند.


آکوتریوم مجازی با استفاده از ویدئو وال ها در صنعت ویدیو وال آکوتریوم مجازی با استفاده از ویدئو وال ها در صنعت ویدیو وال آکوتریوم مجازی با استفاده از ویدئو وال ها در صنعت ویدیو وال

نمونه جالب دیگری از روشی نوآورانه برای اجرای ویدئوال ها از شرکت Salesforce است که یک ویدئو وال عظیم را در لابی دفتر خود نصب کرد. با آبشاری از آب که از سقف به زمین سرازیر می شود، کسانی که وارد ساختمان می شوند نمی توانند از تحسین نمایشگر دیجیتال خودداری کنند.

دیوار آبشاری با استفاده از ویدئو وال در صنعت ویدیو وال ها دیوار آبشاری با استفاده از ویدئو وال در صنعت ویدیو وال ها



یکی از آخرین نمونه‌های نصب دیوار ویدیویی خیره‌کننده از استودیوی طراحی برند و خرده‌فروشی Dalziel and Pow می‌آید. این نمایشگر تعاملی قابل توجه که در نمایشگاه طراحی خرده فروشی لندن رونمایی شد، با جوهر رسانا ساخته شده است. از شرکت کنندگان دعوت شد تا هر یک از تصاویر متعددی را که دیوارهای غرفه را پوشانده بود لمس کنند - با انجام این کار، یک مدار کامل شد و تصاویر متحرک مختلفی ایجاد شد، از یک لامپ روشن و رعد و برق گرفته تا یک اسباب‌بازی گلوکن اسپیل که در واقع هنگام لمس کارتونش نت‌ها را می‌نواخت.

 

صنعت ویدئو وال صنعتی است که در آینده انقلابی در دنیای تکنولوژی ایجاد میکند. درحال حاضر به علت کمبود و قیمت بالای ویدئووال ها، کاربرد آنها کمتر از چیزی است که لایق آن هستند اما این مورد در آینده نزدیک برطرف میشود.

تمامی این مطالب توسط تیم مبنا رایانه کیان بطور اختصاصی گردآوردی شده است و امید است شما دوستان عزیز از مطالب ما لذت برده باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *