آل این وان جی پلاس

آل این وان چیست؟

آل این وان یا ALL IN ONE چیست؟

در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها که شما ممکن است یکی از افراد تشکیل دهنده آن هستید حس کرده ایم. که کمبود جا یکی از معضلات ما بوده و یا دنبال وسیله ای بوده ایم که جای کم تری بگیرد و همه چی را درون خود داشته باشد.همینطور که از نام این مانیتورصنعتی و یا مانیتور هوشمند معلوم است همه چی درون  یکی یا آل این وان معرفی می شود. یک مانیتور مثل تمام مانیتور ها ولی یک تفاوت دارد که اجزا تشکیل دهنده یک سیستم کیس کامپیوتر در درون آن تعبیه شده است. میتوان به لپ تاپ نیز تشبیه کرد ولی دارای امکانات بیشتر و مناسب استفاده در شرکت ها و ادارات می باشد.

آل این وان در برند های مختلف و مشخصات سیستمی مختلفی روانه بازار می شوند .برخی از این برندهای تولید کننده آل این وان جی پلاس اپل به نام آی مک و سامسونگ  می باشند.All in one ها اغلب دارای کانفیگ بالا یا همان مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی روانه بازار میشوند. که در تمام نیازهای کاربران را برطرف کند.ارزش خرید این مانیتور نسبت به گجت های مشابه بسیار بالاست و از هزینه های زیاد جلوگیری میکند.

برای خرید این گجت حتما دقت فرمایید که دارای کانفیگ به روز که بتواند نیاز های شما را بر طرف و همچنین دارای گارانتی معتبر نیز باشد.

  1. برای مطالعه مقالات بیشتر در مورد مانیتورهای صنعتی و راهنمای خرید این محصولات مثل آل این وان ویدئووال بر روی لینک کلیک کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته شده توسط

مبنا رایانه کیان

مطالب مشابه

2 پاسخ

    1. سلام این آل این وان در ابعاد: 488 در 50 در 383 میلی‌متر تولید شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *